Stellebord vs stellekommode

Sitrus

Andre møte med forumet
Vi har nå tenkt å kjøpe en av delene. Sist gang hadde vi stellebord. Syntes det var greit. Det var stort med hyller under og plass til såper og kremer på siden av badekaret. Nå har vi mindre bad enn den gang og vet ikke hva jeg skal velge.

Hva synes dere er best? Hva kjøper dere? Stellebord eller stellekommode?

Vi har også et veldig lite bad, så vi har endt opp med stellekommode som skal stå på barnerommet (ikke langt fra badet). På badet skal jeg ha ei ekstra stellematte, som jeg også skal ta med meg og bruke når vi skal bort for noen dager, og ei badebalje. Så badet skal bare brukes til de mest sølete stellene hadde jeg tenkt[:)]

Lurte veldig på stellebord på badet, men det tar sånn plass, og vi har ingen vegger vi kan henge et på heller. Dessuten blir de fort for store til badekaret som er på de....

Vi har også kjøpt stellekommode som står på rommet. Så kan vi ha en balje eller noe på badet hvis det blir behov for det. ikke så greit når man ikke har så stort bad...

Vi har kjøpt stellekommode på IKEA som senere kan gjøres om til vanlig kommode. Skal ha den på badet. Jeg synes det er praktisk med skuffer under. I tillegg har vi en badebalje i plast (IKEA) og ellers alt av dusj, vask etc. innen kort rekkevidde på badet.

Vi skal se på stellekommode i helga. Tror nok det blir det vi velger - av den typen med badekar som senere kan brukes som skuff... jah - skikkelig bra forklart... [8|] men dere forstår sikkert hva jeg mener .....

stellekommode er veldig greit vis en har plass............[:)]

Jeg har fått stellebord, med hyller under. Har noen venner som hadde stellekommode på badet, og den slo seg skikkelig p.g.a fuktighet og damp på badet.

Back
Topp