Stellebord-problematikken

Love4two

Forumet er livet
Blir helt tussete av dette her jeg. Vet ikke hvordan vi skal gjøre det med stellebord kontra bare en stellepute. Klarer ikke finne ut av det og bestemme meg. Hvordan gjør dere det?

Har hørt at en ikke bruker stellebord i så mange måneder, og de heller da går over til å bruke en sånn pute de kan legge på gulvet eller hvor den nå måtte passe seg. Vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen for ellers hadde den (puta) vært grei å ha oppe der [&:][8|]

Så har jeg da vurtert badekarstellebord, for vi har det, men det blir jo så kronglete når en bruker badekaret hver dag å dusje i. Og sånn på veggen er jo grei, men jeg synes ikke heller det er helt den beste løsningen. Og ikke har vi eget soverom til snuppa, så vi har ikke plass til en komode der heller [8|]

Hjelp!!!!!! [&:][&:][&:]

Forløpig bor vi hos foreldrene mine og de har et stellebord over badekaret (søsteren min sitter i rullestol og derfor har de hatt et stort stellebord mens hun bodde hjemme).. Jeg har kjøpt en laus stellepute som jeg kan putte opp på..
Hva vi skal gjøre når vi endelig får vårt eget hjem, aner jeg ikke... men det virka lurt å putte stelleputa oppe på vaskemaskin\tørketrommel....[:)]

Hei snuppa.. [;)]

Vi skal ha stellebord. Hadde det forrige gang og det var toppers. Ett sånn med badekar i...[;)]

Stellepute skal vi også ha...

Hei søta[;)]

Vi har kjøpt stellebord som kan gjøres om til bare kommode senere.
På badet har jeg tummytub badebøtte.

Stellepute har vi også kjøpt.

Vi har ett som er montert på veggen i første etasje
og en stelle komode i andre etasje.
Det vi har på veggen i første etasje bruker vi fortsatt til å skifte på Mathias og han er tre år nå.
Det er jo veldig praktisk siden det bare er til å slå sammen når man ikke bruker det, vårt henger inne på vaskerommet

Vi har kjøpt en vanlig kommode og satt på hjul på den. Skal legge skliduk,fleecepledd og håndkle på toppen- det blir vår stelleplass. I tillegg har vi Tummy Tub.

Vanlig stellepute oppå vaskemsk , den er rett ved vasken. Kjekt. men vi hadde ikke plass til stellbord uansett vi da så valget var jo enkelt. Og så har jeg balje hun kan bade..

Gleder meg til bade med henne jeg....skal prøve få henne til bli like badnymf som meg..hihi

[8D]

Tusen takk for alle svarene søte snupper [:)] Vet dere, vi har kjøpt stellepute og badebalje på BabyShop. De har grønne dager, der en får 20 % på varer som er grønne eller har grønt på seg. Og siden stelleputen hadde grønne delaljer så ble det rabatt på oss [:D] [:D]

Så begynner vi med dette og ser hvordan det fungerer [:)]

Vi har kjøpt en stellekommode... Har også ganske lite plass, Men fikk helt grei plass til den.... Den kan også ordne om til en vanlig kommode Senere... [:D]

Back
Topp