Stellebord på soverommet

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hvordan gjør dere som har stellebord på soverommet til babyen det med temperaturen?

Vi har hatt stelleplass på babyrommet fra starten av og har hatt god temperatur der inne pga det, men nå har vi flytta han inn på rommet og jeg føler det blir for varmt for han å sove i den tempen vi har hatt, men blir for kaldt til å stelle om det er kaldere også :p Såå hva gjør dere?
 
Dette lurer jeg også på, har selv endt opp med å bruke stellebord nede på badet og kun skifte om det er bæsjebleie på natten [emoji85]
 
Vi har hatt stellebord på babyrommet hele veien. Ikke noe varmere der enn i resten av leiligheten. Har gått helt fint det. Første måneden hadde vi det varmere i leiligheten enn vi pleier av hensyn til både meg og han. Etter det har vi hatt vanlig romtemperatur hele tiden. Tror det er sånn 20-22 grader, litt usikker. På vinterstid har vi radiatorer, på sommerstid gjør vi ingenting spesielt for å justere temperaturen.
 
Kommer helt an på temperaturen dere velger å ha på rommet. Vi har 23 grader på dagtid. Også lufter jeg på kveldene før leggetid. Er det kaldt på rommet og han har badet på kvelden så tar vi stellet på badegulvet. Har en stellematte stående på badet til dette.
Ellers så finner man på smarte småtriks. Har også et lite teppe fra senga som han ofte tar med opp på stellebordet om morgenen, da får han dette over seg mens vi skifter bleie osv.
 
Godt å ikke være alene å lure på dette, følte det var ett dumt spm :p
 
Kommer helt an på temperaturen dere velger å ha på rommet. Vi har 23 grader på dagtid. Også lufter jeg på kveldene før leggetid. Er det kaldt på rommet og han har badet på kvelden så tar vi stellet på badegulvet. Har en stellematte stående på badet til dette.
Ellers så finner man på smarte småtriks. Har også et lite teppe fra senga som han ofte tar med opp på stellebordet om morgenen, da får han dette over seg mens vi skifter bleie osv.

Det er vel ca 22-23 grader på rommet uten noe lufting eller oppvarming, men føler det blir for varmt å sove i og for kaldt å stelle i :p Han har bare hatt ei natt der enn så lenge og da åpna vi vinduet da han la seg og lukka det når vi la oss.

Teppe var lurt!
 
Back
Topp