Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet de har på apotek, men googler du får du opp en del på nett, på lekmer.no blandt annetForesten, ammeinnlegg i ull, hvor kan jeg gå tak i det?
Foresten, ammeinnlegg i ull, hvor kan jeg gå tak i det?
Takk, da skal jeg ha det i bakhodetVet de har på apotek, men googler du får du opp en del på nett, på lekmer.no blandt annet
Nei det er ikke det, og for en fantastisk følelse der er er så deilig å ha det meste på stell, og vite at alt går bra dersom de kommer før tidenSå kjekt! Bestilte samme uroen i går. Har også kjøpt inn der siste av flasker, stelleprodukter, bleier, apotekvarer etc. Så nå tror jeg faktisk at alt er i hus, bortsett fra noe jeg har bestilt på nett Er også innom lillesøster sitt rom og ser et par ganger om dagen. Tenk nå er det ikke så lenge til de små er her <3
Nei det er ikke det, og for en fantastisk følelse der er er så deilig å ha det meste på stell, og vite at alt går bra dersom de kommer før tiden
d stellebordet har jeg også kjempe fornøydNååå er alle store ting på plass. I dag var vi på barnas hus og shoppet stellebord.
Mangler bare :
Håndklær
Babygym
Uro
Ergobaby
Ull ammeinnlegg
Stelleprodukter
Flasker
Også fikk jeg en søt uro til bilstol fra ebay
Og jaggu er jeg i 3 trimester i dag <3Vis vedlegget 103495
Vis vedlegget 103494
Vis vedlegget 103493
Jeg begynner med klesvask etter vinterferienJa er veldig godt Formen er ikke like god lengre, så veldig glad for at det meste er tatt nå. Liker å ha alt i orden og holder nok med å skulle vaske alt av klær ol på slutten
Det skjønner jeg at du gleder deg til Heldigvis så går det fort når man først begynnerHeldig dere som er i gang! Å jeg gleder meg sånn til å komme i gang med rommet til frøkna....må bare overta huset først, og det skjer 01.03! Har gitt meg selv (og samme beskjed kom fra samboer) kjøpsnekt de siste mnd. Siden vi ikke har noe sted å gjøre av det. Dog har jeg smuglet inn litt klær og småtteri men skal bli såååå godt å komme i hus å begynne med redebygging
Er det cam asia stellebord fra barnas hus? Fornøyd med det?
Er det cam asia stellebord fra barnas hus? Fornøyd med det?
Edit: nå kom ikke vedlegget med, men jeg mener det bildet du la ut i første post