Stellebord på plass

MarcusMamma

Forumet er livet
Nååå er alle store ting på plass. I dag var vi på barnas hus og shoppet stellebord.
Mangler bare :
Håndklær
Babygym
Uro
Ergobaby
Ull ammeinnlegg
Stelleprodukter
Flasker

Også fikk jeg en søt uro til bilstol fra ebay
Og jaggu er jeg i 3 trimester i dag <3ImageUploadedByBV Forum1423875483.429230.jpg

ImageUploadedByBV Forum1423875422.364834.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423875389.350020.jpg

Er så koselig når ting kommer i hus :) jeg pleier å være inne på lillegutt sitt rom og se flere ganger om dagen :) og grattis med 3. trimester :)

Foresten, ammeinnlegg i ull, hvor kan jeg gå tak i det?

Så kjekt! Bestilte samme uroen i går. Har også kjøpt inn der siste av flasker, stelleprodukter, bleier, apotekvarer etc. Så nå tror jeg faktisk at alt er i hus, bortsett fra noe jeg har bestilt på nett ;) Er også innom lillesøster sitt rom og ser et par ganger om dagen. Tenk nå er det ikke så lenge til de små er her <3

Så kjekt! Bestilte samme uroen i går. Har også kjøpt inn der siste av flasker, stelleprodukter, bleier, apotekvarer etc. Så nå tror jeg faktisk at alt er i hus, bortsett fra noe jeg har bestilt på nett ;) Er også innom lillesøster sitt rom og ser et par ganger om dagen. Tenk nå er det ikke så lenge til de små er her <3
Nei det er ikke det, og for en fantastisk følelse der er :) er så deilig å ha det meste på stell, og vite at alt går bra dersom de kommer før tiden :)

Nei det er ikke det, og for en fantastisk følelse der er :) er så deilig å ha det meste på stell, og vite at alt går bra dersom de kommer før tiden :)

Ja er veldig godt :) Formen er ikke like god lengre, så veldig glad for at det meste er tatt nå. Liker å ha alt i orden og holder nok med å skulle vaske alt av klær ol på slutten ;)

Ja er veldig godt :) Formen er ikke like god lengre, så veldig glad for at det meste er tatt nå. Liker å ha alt i orden og holder nok med å skulle vaske alt av klær ol på slutten ;)
Jeg begynner med klesvask etter vinterferien :D

Et tips for de som ser etter "leke" til nyfødte. I starten ser de dårlig, så det som først og fremst fanger oppmerksomheten først er kontraster (sort/hvitt og siden rødt). Jeg ante ikke dette sist, og hadde lyserosa uro over stellebordet og hvit bamse og beige koseklut. Det var derfor utrolig moro å se reaksjonen til babyen da vi fikk en nyfødt-leke med sort/hvit kontrast på den ene siden. Den kan anbefales! (På andre siden er det en fargerik fugl som blir morsom etterhvert). Se feks leker med sort/hvitt her: http://www.eurotoys.net/site/Lamaze.asp?site=654&gclid=CPKT5dqm58MCFYLVcgodjKAASQ

Heldig dere som er i gang! Å jeg gleder meg sånn til å komme i gang med rommet til frøkna....må bare overta huset først, og det skjer 01.03! Har gitt meg selv (og samme beskjed kom fra samboer) kjøpsnekt de siste mnd. Siden vi ikke har noe sted å gjøre av det. Dog har jeg smuglet inn litt klær og småtteri :smiley-angelic006men skal bli såååå godt å komme i hus å begynne med redebygging :Heartpink

Heldig dere som er i gang! Å jeg gleder meg sånn til å komme i gang med rommet til frøkna....må bare overta huset først, og det skjer 01.03! Har gitt meg selv (og samme beskjed kom fra samboer) kjøpsnekt de siste mnd. Siden vi ikke har noe sted å gjøre av det. Dog har jeg smuglet inn litt klær og småtteri :smiley-angelic006men skal bli såååå godt å komme i hus å begynne med redebygging :Heartpink
Det skjønner jeg at du gleder deg til :) Heldigvis så går det fort når man først begynner :)

Vi skal ut å shoppe litt i morra :-) Har jobbet litt extra, så kan ta meg fri, så da blir det stellematte og handklær og de små tingene, hvertfall gulpekluter ;-)

Back
Topp