Stellebord på badet?

Vi har en malm-kommode på badet, som vi skal ha stellematte oppå.
Gjorde det slik med 5åringen, og flyttet matten ned på gulvet når jeg trengte det.

Sniker.

Jeg har lite bad, men har klart å klistre inn en stellebordløsning alikevell, det ble trangt men det går.

Min anbefaling er: klarer du å på noen som helst måte å klistre inn et stellebord på badet så gjør det, helt klart!

Du kommer til å være veldig glad for å ha stellebord på bad og nær tilgang til vask og dusj når ungen ligger det med bæsj fra føttene og opp til nakken, for joda det skjer! :-)

Samtidig er jeg glad for at jeg har det på badet med godt lys og god varme nå på den kalde og mørke vinteren:-)

Takk for mange gode svar! Vi må nok prøve oss frem litt, men ser for meg at vi må bytte hele baderomsinnredningen med den benken som vasken er i mot en høyere kommode vi kan stelle oppå, og da evt enkeltstående vask ved siden av.. Ikke lett :wacky:

Du kan ikke ha stellematte på baderomsbenken da? Er den veldig lav? Evnt. Kanskje det er noe du kan stabilt legge oppå for å bygge det opp litt?

Sniker.

Jeg har lite bad, men har klart å klistre inn en stellebordløsning alikevell, det ble trangt men det går.

Min anbefaling er: klarer du å på noen som helst måte å klistre inn et stellebord på badet så gjør det, helt klart!

Du kommer til å være veldig glad for å ha stellebord på bad og nær tilgang til vask og dusj når ungen ligger det med bæsj fra føttene og opp til nakken, for joda det skjer! :)

Samtidig er jeg glad for at jeg har det på badet med godt lys og god varme nå på den kalde og mørke vinteren:)
Eneste mulighet for at vi kan få til det er å ta ut baderomsinnredningen som står der nå, og flytte vasken litt bortover veggen... Men ser jo nesten ut som at det er det vi må gjøre.. :)

Vi har et bittelite bad, vurderer å ha et sammenleggbart stellebord med badekar som vi kan oppbevare i dusjen når det ikke er i bruk. Vi hadde ikke stellebord på badet med første, og det savnet jeg...

Har samme problem! Blir nok stellebord på barnerommet som er naborommet til badet. Møkk med lite bad :(

Back
Topp