Stellebord på badekar?

Pingumamma

Flørter med forumet
Vi pusser opp bad i ny leilighet og lurer på hvor vi skal få plass til stellebord. Har veldig lyst på et innfliset badekar. Finnes det stellebord det går an å feste på det? Blir jo ingen kant inntil veggen å feste på....

Det vet jeg dessverre ikke men jeg tenker at det blir en veldig slitsom høyde å stelle på.. Har dere ikke plass til et sånt du henger på veggen?

Jeg ville heller valgt et du kan henge på veggen.Det er jo bare å felle opp når det ikke er i bruk.

esilenot skrev:
Jeg ville heller valgt et du kan henge på veggen.Det er jo bare å felle opp når det ikke er i bruk.

Tenker jeg også. Og det må jo være upraktisk å ha det over badekaret. Må jo flytte på det hver gang dere skal dusje.. Førstemann hos oss hadde stellebordet på rommet. Måtte jo ta med vann i en liten balje. Men jeg stelte han mye på badet i fanget og brukte stellebordet til bleie og klesskift.

Vi har stellebord som settes på badekaret, STORFORNØYD!! 
Klart du må løfte det ned når dusjen skal brukes, men det er da ikke snakk om noe voldsomme greier akkurat.. ;P
Har lite bad oppe, og eneste mulighet til å få plass til stellebordet var på denne måten. Kjempepraktisk! :) Også står jo da badekaret til babyen over badekaret, så det å tappe i/ut vann kan ikke bli mer praktisk. Og så kan du jo også bruke dusjhodet oppi der.. 

Vi har dette i samme farge som på første bilde.. :)

Likte veldig godt stellebordet ditt! Kan det brukes på et innfliset badekar også? Ser ikke ut til at det er noen 'gripekant' på det.

Vet du hva det heter og hvor det kan kjøpes? Takk for tips :)

Vipsis skrev:
Klart du må løfte det ned når dusjen skal brukes, men det er da ikke snakk om noe voldsomme greier akkurat.. ;P
Har lite bad oppe, og eneste mulighet til å få plass til stellebordet var på denne måten. Kjempepraktisk! :) Også står jo da badekaret til babyen over badekaret, så det å tappe i/ut vann kan ikke bli mer praktisk. Og så kan du jo også bruke dusjhodet oppi der.. 

Ei jeg kjenner hadde også et slikt et over et vanlig badekar, men ser for meg at det ville passe på et slikt et du vil ha. For det hadde regulerbare fester.
Og det funket veldig godt for dem, snedig løsning iallefall når man ikke har plass til stellebord.

Petit skrev:
Likte veldig godt stellebordet ditt! Kan det brukes på et innfliset badekar også? Ser ikke ut til at det er noen 'gripekant' på det.

Vet du hva det heter og hvor det kan kjøpes? Takk for tips :)

Vipsis skrev:

Ja, skal ikke være noe iveien for det! Det er bare noen myke gummiringer som skal justeres til å treffe kanten av badekaret på innsiden, men ingenting som hindrer på utsiden.. Litt vanskelig å forklare, men du ser det igrunn godt på bildene! :)

Primi Sogni heter det, du får det nok hos de fleste babyutstyr-forhandlere.. Jeg kjøpte mitt på BabyComfort! :)

Det er forresten ikke dyrt heller, rundt en 6-700 kr synes jeg å huske! ;)

Back
Topp