Stellebord over badekar!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Har noen av dere hatt det?
Jeg så det her om dagen og det virker jo ganske genialt.
Da kan man bade ungen og bare ta ungen rett over på stellebordet etterpå..

Men det jeg lurer på er om man kan stille høyden på slikt? Orker ikke stå i sitte stilling liksom. Har jo stellebord etter Nicholas og men dette syns jeg virket praktisk..

Vi har sånn! Kjøpte det ganske sent, og ikke så mye pga at det er praktisk, men fordi vi har litt lite plass på badet. [:)]
Jeg savner skuffene i stellekommoden vi brukte før, men det er kjekt å ha mer gulvplass. [:D]

Høyden kan justeres, jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for å bøye deg nei [:)]

Vi hadde det men jeg likte det ikke. Men det gikk ikke an å stille høyden på det og da ble det for lavt for meg. Det gjorde at jeg fikk kjempe vondt i ryggen når jeg badet henne.[&o] 
Også er ikke badekaret vår satt fast så vekta av stellebordet gjorde at det sklei ut fra veggen, og det ble litt irriterende......

Vi har en kommode med 4 skuffer. Den øverste ble brukt som bad og stellebord. Var helt genialt når hun var mindre og vi badet henne der. Bare lukke lokket og legge henne ned og stelle[:)] Nå bader vi henne i badekar og har da 4 skuffer ledige for bleier, klær etc. Vi bruker stellebordet masse ennå og er superfornøyd med kjøpet. Er stabilt og stort! Vi kan ikke stille høyden på vårt. Dersom vi ikke skal bruke det lenger tar vi av hjulene og monterer på ben så kan vi bruke det som en kommode[:)]

Jeg har det! Kan få det om du vil [:D]

Gidder ikke styre med å selge det, har prøvd å gi det bort men kjenner ingen som har bruk for det...
Har vurdert å kaste det eller gi det til frelsesarmeen. [:)]

Back
Topp