Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt! Ja gjerne detVi har to malm-kommoder fra IKEA på barnerommet (skråtak, så har ikke plass til skap). På den ene har vi stellepute, på den andre har vi to kurver (en til bleier og en til tørre engangskluter) og et vaskefat. Alt annet dill har vi i øverste skuffen under stelleputa, ting som neglsaks, våtservietter, gulpekluter, sinksalve, babyolje, osv. Det fungerer veldig greit nå (y) Legger bare snuppa i senga, så går jeg og henter vann, og tar deretter stellet. Kan ta bilde imorgo hvis du er interessert, bare minn meg på det![]()
Ja det er smart også! Har nytt bad så vil helst ikke bore i veggen for stellebord, men har et bad nr 2 i kjelleren vi sikkert kunne gjort det med... Hmm!Har du tenkt på vegghengt stellebord? Det tar jo null plass.
I begynnelsen kan du vaske i vasken, og stelle på gulvet også, om du trenger det.![]()
Lurt! Ja gjerne det![]()
Sist hadde jeg stellematta på baderomsinnredninga da det var god plass ved siden av vasken. Det var superpraktisk. Men ved 6 mnd begynte vi bare å stelle på gulvet på badet, da lillemann var litt vill ;-) Så sånn sett et det potensielt bare en liten periode det et greit med stellebord. Da er kommodeløsningen helt super!