Stellebord, -matte, -kommode...

Y_lill skrev:

Jorlin86 skrev:
ikke helt sikker selv enda, men har sett på et stellebord med hyller på ikea der det er mulig og ta av stellebordet og bruke den som møbel på barnerommet senere. synes det var en arti løsning. er ikke noen bademuligheter på denne, men tenkte rett å slett å ha en balje til det :)
 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090/

Den der har eg og sett på, ikkje så dum!

Var innom Ikea i dag, fann denne og den er veldig søt, men himla upraktisk. Stellebord-delen er fast, umulig å vippa opp, og eg måtte ned på alle fira for å nå hyllene under. Blir med andre ord ikkje denne! Dumt, for den er søt

Vil ikke anbefale badebalje i kommoden, mye bedre med en badebalje du kan sette hvor du vil :)

Vi har bare stellematte på vaskemaskinen og en badebalje ved siden av. Om vi får plass til stellekommode på nye badet skal vi kjøpe det, men bare pga oppbevaringsplass til bleier, kluter osv.

MiniBolle2012 skrev:
Vil ikke anbefale badebalje i kommoden, mye bedre med en badebalje du kan sette hvor du vil :)

Vi har bare stellematte på vaskemaskinen og en badebalje ved siden av. Om vi får plass til stellekommode på nye badet skal vi kjøpe det, men bare pga oppbevaringsplass til bleier, kluter osv.

Har tenkt på det, men har ikkje nokon annan stad å setja det enn oppå stellebordet eller på golvet - då må me anten sitja på kne for å bade, eller så må me kle på babyen på golvet etterpå. Får ikkje vekk badebaljen frå stellebordet aleine, så difor eg tenkte på stellekommode. Enkelt å halda babyen i handkle med ein arm og trekka stellebordet tilbake med den andre

Vi var å så på IKEA etter stellebord,men fant ingen,vi kan ikke ha ett stort ett så vi gikk på Babyland og kjøpte denne: http://biteringen.no/produkter2/stelle-bad/stellebord-kommode/fri-frakt-basson-stellebord-mod-620/

Er med badekar,men vi kjøpte badebalje på IKEA da..Så får se hvilken av dem vi bruker. Kommer nok sikkert til å bruke baljen da det er mer lettvint og praktisk greit Syns dette stellebordet var veldig stilig utseendemessig og nøytralt. Pluss det var veldig stødig med disse beina på siden.

Back
Topp