Stellebord/kommoder

Her bruker vi stellekomode, og blir å bruke det til nestemann også. Butikker rundt Trondheim er feks, Beibito, Barnas hus.. Er sikkert en drøss til men kommer ikke på flere...

med jenta vår stella jeg som regel på sofaen siden det var mest praktisk og om natta var helt i svime og for å lage minst mulig levend for henne skiftet jeg på henne på fotenden i senga vår med en ikea stelleunderlag under. så slapp jeg stå opp. hadde på badet åsså men brukte det mest til kveldtstell etter bading. og skjønner tanken med det beste for babyen men ett stellebord er en plass du skifter bleier, skifter klær.. ikke noe babyen kommer til å huske på som traumatisk om du ikke har det riktige stellebordet:)

du må jo tenke på hvor det er plass. noe som er litt vanskelig pga bygging så da hadde jeg kanskje bare venta til det var ferdig. skifte bleie får du til uansett:)

og vil du ha klær i stellekomoden? vil du ha det i kurver eller ha det i skuffer, synes du kanskje skap er det beste? hva annet må du ha der, bleier, kremer. osv.
og badebalje er etter som jeg har skjønt bedre og ha utenom da de er så små de som er i sånne komoder. det går jo sette den oppå komoden eller på gulvet.-

selv tenkte jeg denne gangen kjøpe sånne kurver med sugekopper til å sette på veggen for kremer og div stelle utstyr:) og skal ha ett stellebord på badet siden jeg fikk ett:)

Vi kjøpte en helt vanlig kommode fra Ikea sist gang. Malm med 4 skuffer. Den bruker vi fremdeles og skal bruke til neste mann. Synes den fungerer bra og så får vi brukt den igjen etter at vi er ferdig med stellebordet. Dessuten er den mye billigere enn andre stellebord.

Lille kråka: 
Haha, babyen får nok ikke traumer, men jeg skal stelle barnet på noe jeg er komfortabel med, og på en plass med mest mulig tilrettelegging FØR stellet starter! Og det er det som er viktigst her! Skifte bleie er noe jeg kan i blinde, er ikke det det handler om! 

Janpanmarsipan:
Har tenkt samme tanken :) Og Malm-kommodene er jo fine også synes jeg :) Har dere balje med siden av da til bading eller? Har sett på noen på stativ, så fine ut på bilde, men må se og ta på det før jeg bestemmer meg ;) 

Kristin1986: 
Gulliver så ikke så verst ut nei :) Ganske enig med deg i forhold til bruk av penger. man får jo mye fint og bra til en billige penge. Derfor jeg er intr i å finne litt forskjellig for å se på og "prøve" ut før jeg kjøper. Litt kjipt å kjøpe det "første og beste" og så senere kommer man borti noe som kanskje var smartere og billigere :p 

Back
Topp