stellebord eller bare stellematte?

Stellekommode - der har vi tilgang på bleier, kluter, klær.. På veggen henger korger med alt av salver. Kunne aldri tenkt meg å ligge på gulvet på badet og skifta bleier, då hadde i alle fall min rygg protesert. Måtte også ta keisersnitt sist (og skal ta igjen) - då er det i allefall godt å få kunne stå og jobbe. Angåande sikkerhet, så har vi faktiskt snekra på fjøler ved hodeende og langsida som ikkje er mot veggen slik at det var umulig for mini å rulle utfor når han var mindre. Det synst vi var veldig betryggande, i allefall mtp at vi må strekke oss bakover for å nå vasken :)

I kommoden vår var det også badebalje som vi tok ut etter er par mnd. Det var vi også veldig fornøgde med - å kunne stå i riktig høgde å bade en liten baby i stedet for å måtte bøye seg ned i en stamp synst vi var både trygt for baby og ergonomisk riktig for oss :)

Her blir det stellematte:happy: tenkte å ha den oppå vaskemaskin og tørketrommel der mannen har laget stor benkeplate oppå, i arbeidshøyde:happy:
vi har ikke plass til eget stellebord, så da ble det "kompromiss " med mye større plass, og rett høyde, penger spart tenker jeg!:happy:
nå mangler bare en "ryddig"/fin løsning til alt vi må ha stående fremme, vurderer kurver men er ikke helt sikker:happy: tips mottas med takk;)

Her har vi stellebord enda og Guttongen bruker den enda så da blir det nok å brukes videre. Har bestilt ny stellematte siden stellematten begynner å bli slitt. [emoji4]

Her blir det stellematte:happy: tenkte å ha den oppå vaskemaskin og tørketrommel der mannen har laget stor benkeplate oppå, i arbeidshøyde:happy:
vi har ikke plass til eget stellebord, så da ble det "kompromiss " med mye større plass, og rett høyde, penger spart tenker jeg!:happy:
nå mangler bare en "ryddig"/fin løsning til alt vi må ha stående fremme, vurderer kurver men er ikke helt sikker:happy: tips mottas med takk;)
Akkurat det samme gjorde vi med første, da hadde vi vaskemaskin og tørketrommel på badet. Synes det var helt perfekt! Kjøpte hvite bokser på IKEA der jeg plasserte bleier, salver osv. Denne gangen har vi eget vaskerom, så da blir det ikke sånn. Nå har vi også mye mindre bad der det egentlig ikke er plass til å sette inn noe... Steller jenta på 16 måneder på kommoden på rommet hennes. Men med en liten baby vil jeg helst ha det på badet...

Vi kjøpte kurver og hang dei på veggen med sugekopp :)

Stellematte er jo kjempepraktisk og tar ikke mye plass :)
Jeg selv vil ha stellekommode og vet akuratt hvilken jeg vil ha, men jeg vil ha det kun fordi jeg synes den er så sinnsykt fin :p
Tenkte å kjøpe en sånnen fra ikea:
ImageUploadedByBV Forum1485366003.066420.jpg

Småbekymret for rygg etter fødsel, så her tror jeg det blir stellematte oppå vaskemaskin. Nært vann og skuffer! Ikke plass til noe annet på badet heller, så.... :cool01

Back
Topp