stellebaggen

x1xKnærten

Andre møte med forumet
Skal kjøpe stellebag, men luere litt på hvor stor bag det er behov for..
Hva har man egentlig i den (bortsett fra bleier/skift, flaske)???

Kjøpte bare ei vanlig veske jeg... og hadde kun bleier, skift og flaske til Leah.. og ellers det jeg trengte.. lommebok, mobiltelefon osv...    Den var ikke så veldig stor.

synes alltid at folk har den baggen proppa full jeg, så tenker at den nesten ikke kan bli stor nok! hehe. men vi kjøpte den nye til teutonia, helt vanlig str på den for stelleveske å være!

ja, den har jeg også.
kjøpte 07simo så ville jo ha lik stellebag!

Den jeg har bestilt kan jeg nok få plass til:

1 skift til baby'n
1 topp til meg selv
Noen ammeinnlegg
1 flaske
1 middagsglass
1 youghurt
1 banan
4-5 bleier
1 pk våtservietter
smokk
Lommebok
Mobil
Nøkler
Rangle/biteleke
Smekk
Håndkle

Ja, den er stor!!!!!!!!! Og det trengs [:D] 

Jeg skal ha baby Bjørn... Det viktigse synes jeg er at den har stellematte, slik at man kan få skiftet bleier uten å måtte legge babyen på en hard benk eller gulv. Er jo ofte man må skifte på litt ugunstige steder...  Ellers hadde jeg alltid med mesoft(engangskluter), våtservietter, bleier, ett skift i tilfelle, ammeinnlegg og etter at babyen var blitt ca 6 mnd, en kopp med vann og noen ganger ett glass med grøtpulver eller ett middagsglass når vi skulle være borte noen timer.....

Har kjøpt en som ligner på babybjørn sin, bare att det er reflex. De var så å si like borsett fra prisen. den kostet 500 kr mindre.  Synes de er bedre de som er sånn hard.

Hei og takk for svar alle sammen.

Har endt opp med å bestille denne fra Landsend jeg også:) tror den kommer på ca 3-400 inkl toll og avgifter.

Smaboeren fant en skikkelig fancy stellebagg med masse fine lommer og god plass, den ville han ha.. hihi
Han blir litt "drittunge" noen ganger når jeg sier han i mot, men vi endte nå opp med den i hvertfall og man skulle tro han strålte om kapp med sola da vi tok den med hjem gitt.

DEn var veldig fin og praktisk da!!!!!  Synd jeg har kjøpt............[&:]

Back
Topp