Tina_81
Forelsket i forumet
Det lurer jeg på ;)
Hva skal man kjøpe inn å ha i stellebagen?
Kan dere legge inn noen tips, så kan jeg lage en liste her ettterhvert.
Da begynner jeg å legge inn, så får dere ytre deres meninger om innholdet etterhvert ;)
HVA SKAL MAN HA I STELLEBAGEN: (det viktigste)
- Bleier
- Våtservietter/engangskluter til både rumpe og ansikt/hender
- krem til sår stump
- amme/gulpekluter
- 1 til 2 ekstra skift (topp til tå etter årstid)
- ekstra smokk
- håndkle/engangs stelleunderlag
~ ~ ---------- ~ ~
Kopiert deler av innlegget til TWEAK, mange gode tips her :
Jeg brukte de små prøvetubene på olje, stellekrem og lignende som en får i gratispakkene :-)
Små punger eller poser til å legge småting oppi er genialt i stellevesken! Da er det lettere å lete frem tingene i farta og med en hånd. Det er enkelt å sy eller også kjøpe en såkalt bleiepose med plass til bleier og våtservietter og evt. stellekrem, den kan ligge i stelleveska og så bare triver en den med seg i farta. Kjøp ei stelleveske som kan stå av seg selv, om den velter så flyter jo alt gjerne ut og vips så er det kaos der du må ha den ene hånden på en sprellende baby.
Hva skal man kjøpe inn å ha i stellebagen?
Kan dere legge inn noen tips, så kan jeg lage en liste her ettterhvert.
Da begynner jeg å legge inn, så får dere ytre deres meninger om innholdet etterhvert ;)
HVA SKAL MAN HA I STELLEBAGEN: (det viktigste)
- Bleier
- Våtservietter/engangskluter til både rumpe og ansikt/hender
- krem til sår stump
- amme/gulpekluter
- 1 til 2 ekstra skift (topp til tå etter årstid)
- ekstra smokk
- håndkle/engangs stelleunderlag
~ ~ ---------- ~ ~
Kopiert deler av innlegget til TWEAK, mange gode tips her :
Jeg brukte de små prøvetubene på olje, stellekrem og lignende som en får i gratispakkene :-)
Små punger eller poser til å legge småting oppi er genialt i stellevesken! Da er det lettere å lete frem tingene i farta og med en hånd. Det er enkelt å sy eller også kjøpe en såkalt bleiepose med plass til bleier og våtservietter og evt. stellekrem, den kan ligge i stelleveska og så bare triver en den med seg i farta. Kjøp ei stelleveske som kan stå av seg selv, om den velter så flyter jo alt gjerne ut og vips så er det kaos der du må ha den ene hånden på en sprellende baby.