Stellebag

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvilken stellebag vil dere ha? Noen av dere har vel allerede fra storesøsken? :)
 
Hvilken stellebag vil dere ha? Noen av dere har vel allerede fra storesøsken? :)

Har emmaljunga sin som hører til vogna, funka fint sist så blir nok bare å bruke den nå også :D
 
Vil ha sekk og tenkte på den fra vidasbabynest, men såg et tips om at biltema har en lignende sekk så tenkte nett sjekke ut den først :joyful:
 
Vet bare at jeg skal ha sekk. Hadde en sist, men var ikke så fornøyd med den - var så stor og klumpete. Så vil ha ny :angelic:
 
Den har jeg sett på! Er det bra med lommer og sånt, syns du?
Nå merker jeg at jeg er «litt ute av gamet» her, begynner å bli noen år siden :hilarious:
Det jeg kan si med sikkerhet var at vi var veldig fornøyde med den!
Det finnes nok stellebag’er med (mange) flere rom, men vi følte aldri behov for mer:)
 
Nå merker jeg at jeg er «litt ute av gamet» her, begynner å bli noen år siden :hilarious:
Det jeg kan si med sikkerhet var at vi var veldig fornøyde med den!
Det finnes nok stellebag’er med (mange) flere rom, men vi følte aldri behov for mer:)
Jeg er også veldig ute av gamet :hilarious: jeg hadde en Stoksak jeg var veldig fornøyd med, men de er så dyre.
 
Jeg er også veldig ute av gamet :hilarious: jeg hadde en Stoksak jeg var veldig fornøyd med, men de er så dyre.
Følte jeg satt her som et spørsmålstegn nå :hilarious: «Hva er det viktig at en stellebag har? Hvor mange rom trenger man?»
Men jeg stoler på mitt tidligere selv som var fornøyd :joyful:
 
Følte jeg satt her som et spørsmålstegn nå :hilarious: «Hva er det viktig at en stellebag har? Hvor mange rom trenger man?»
Men jeg stoler på mitt tidligere selv som var fornøyd :joyful:
Jeg bare husker jeg var så fornøyd med organiseringen i Storksak :hilarious: Men jeg lurer på om vi skal ha sekk denne gangen.
 
Jeg har vidas stellesekk og har vært veldig fornøyd med den. Bar mye i sjal da mini var liten, så sekk var helt nødvendig. Oppleves littegrann i veien på vogn da den blir hengende litt lavt og det hender jeg knagger knea borti når jeg går.
 
Jeg har vidas stellesekk og har vært veldig fornøyd med den. Bar mye i sjal da mini var liten, så sekk var helt nødvendig. Oppleves littegrann i veien på vogn da den blir hengende litt lavt og det hender jeg knagger knea borti når jeg går.
Stelleveska vår ble ofte så tung at jeg la den under vogna uansett. Jeg hadde med utstyr til to i den :smiley-ashamed004 Var god plass, men det var for tung til å henge på vogna.
 
Jeg brukte stelleveske med forrige, men tror jeg må prøve sekk denne gangen. Kan de fleste henges på vogna?
 
Tenker vi går for en sekk denne gangen, i nøytral farge.

Usikker hvilken sekk enda da, pg tenker jeg godt kan handle brukt, om den riktige dukker opp.
 
Håper og kunne dele den vi har. Men den er sprengt alt. Så det spørs. Bare astma medisin med kammer tar stor plass i den :hilarious:
 
Back
Topp