Stellebag?

var å hentet en i går jeg. ikke fått beskjed om at den er avsluttet.

Så rart! Bestilte du på forhånd eller bare gikk du innom en kiwibutikk?

Dette står på hjemmesida deres:
660bd1d556285dcfa38426c4cc8467d2.png

Men du hadde sikkert allerede bestilt når den ble avsluttet?de måtte avslutte for å sørge for at det var nok igjen til de som hadde bestilt :) (jeg er så snytt for at den er avsluttet :p)
bare ett par uker siden jeg bestilte. men så kjedelig. måtte på mange forskjellige kiwi for å finne den siste de hadde igjen da så det var tomt over alt, var veldig fin pakke. men rema sin er også fin altså.

Så rart! Bestilte du på forhånd eller bare gikk du innom en kiwibutikk?

Dette står på hjemmesida deres:
660bd1d556285dcfa38426c4cc8467d2.png
bestilte vel akkurat før den 31.august ja. flaks for meg da..

bare ett par uker siden jeg bestilte. men så kjedelig. måtte på mange forskjellige kiwi for å finne den siste de hadde igjen da så det var tomt over alt, var veldig fin pakke. men rema sin er også fin altså.

Får prøve på rema da [emoji6][emoji1360]

Joda, Rema sin var ok sist også, men gledet meg til den fra kiwi :p det er først nå i begynnelsen av sep at jeg kunne bestille (3mnd før termin) og så rakk jeg det ikke :p

Takk for tips! Den så skikkelig stor og praktisk ut. Er det enkelt å henge den på vogn?
Og følger det med løs stellematte? [emoji5]
Løs stellematte følger med og en liten gjennomsiktig plastmappe som man kan ha div. ting oppi. Den kan festes fast med en knapp på innsiden eller tas ut :) Praktisk lomme forran til å ha bleier o.l. Finnes i forskjellige mønster og farger også. Tja, om den er praktisk å henge på, kommer sikkert litt an på vognen og kriteriene man har. Husker den jeg hadde sist, hadde et par trykk knapper på skulder stroppen, så man kunne feste den bedre til håndtaket på vogna, denne her har det ikke. Men jeg synes min henger fint på tvers over håndtaket ellers har jeg en stor og praktisk kurv/nett under vogna.

Jeg fikk ikke kiwi sin babybox. Termin i slutten av november og bestilte så snart jeg kunne, men tomt i alle butikker jeg har vært innom. Håper det snart kommer en ny pakke :) Vi endte uansett opp med å kjøpe stelleveske som matchet vogna, Stokke trailz. Den virker helt super

Back
Topp