Bubbly
ønsker meg en liten skatt
var å hentet en i går jeg. ikke fått beskjed om at den er avsluttet.
Så rart! Bestilte du på forhånd eller bare gikk du innom en kiwibutikk?
Dette står på hjemmesida deres:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var å hentet en i går jeg. ikke fått beskjed om at den er avsluttet.
bare ett par uker siden jeg bestilte. men så kjedelig. måtte på mange forskjellige kiwi for å finne den siste de hadde igjen da så det var tomt over alt, var veldig fin pakke. men rema sin er også fin altså.Men du hadde sikkert allerede bestilt når den ble avsluttet?de måtte avslutte for å sørge for at det var nok igjen til de som hadde bestilt(jeg er så snytt for at den er avsluttet
)
bestilte vel akkurat før den 31.august ja. flaks for meg da..Så rart! Bestilte du på forhånd eller bare gikk du innom en kiwibutikk?
Dette står på hjemmesida deres:
![]()
bare ett par uker siden jeg bestilte. men så kjedelig. måtte på mange forskjellige kiwi for å finne den siste de hadde igjen da så det var tomt over alt, var veldig fin pakke. men rema sin er også fin altså.
Joda, Rema sin var ok sist også, men gledet meg til den fra kiwibare ett par uker siden jeg bestilte. men så kjedelig. måtte på mange forskjellige kiwi for å finne den siste de hadde igjen da så det var tomt over alt, var veldig fin pakke. men rema sin er også fin altså.
Løs stellematte følger med og en liten gjennomsiktig plastmappe som man kan ha div. ting oppi. Den kan festes fast med en knapp på innsiden eller tas utTakk for tips! Den så skikkelig stor og praktisk ut. Er det enkelt å henge den på vogn?
Og følger det med løs stellematte? [emoji5]