Stellebag?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Vi har jo null peiling på detta... [emoji53]

Noen som har forslag til en god stellebag (eller to)?

Vi har kjøpt tfk twin adventure vogna. Så kan ha en stoooor lang bag, eller to korte mellom stengene på håndtaket.
Tenker det kanskje er like greit med to korte? En til hvert barn.

Og hva er viktig å ha plass til oppi stellebaggen?

Ta deg en tur på en barneforetning å se, er litt forskjellig hva folk liker og ikke liker. Men tipper det er greit å ha en med litt god plass. Også ville jeg hatt en felles veske, er nok å drasse på[emoji28]

Jeg har ekstra skrift, gulpeklut, bleier, våtservietter, stellematte, liten håndduk, en liten mappe med stelleprodukter. Og når de blir større blir også mme og flasker med i baggen, niste etc. Jeg har stelleveske fra allerhand og er veldig fornøyd med den. Men mulig den kan bli i minste laget når du må pakke dobbelt.

Vi har en ganske stor fra skip hop etter forrige, den var vi veldig fornøyd med og kommer til å bruke denne gangen og. Har ei til litt mindre i samme typen som jeg tenker å ha i backup hvis behovet for to stellevesker melder seg. Kommer nok an på om de blir gulpe-babyer og slikt hvor mye man trenger i dem.

Denne gangen ønsker jeg meg KAOS sin! :D stelleveske/ryggsekk ;)

Sniker fra oktober.

Vi kommer til å bruke den du får gratis av Kiwi. Den hadde greit med rom, var grei størrelse og har hørt mye godt om den :-)

Dumt spm, men kjøper dere noe annet enn den som feks er med barnevogna? Vi har kjøpt med veske til den. Men tenker den er litt jentete for mannen å bruke :p

Sniker fra oktober.

Vi kommer til å bruke den du får gratis av Kiwi. Den hadde greit med rom, var grei størrelse og har hørt mye godt om den :-)

Kiwi-babyboks kampanjen er foreløpig avsluttet [emoji21] Får håpe den nye er like bra som jeg hørte den gamle var.

Så dumt da :(

Var heldig jeg da, fikk nok en av de siste.

Jupp! Det ble publisert på siden deres 29. Aug... Vi må jo vente til nærmere termin før vi kan bestille uansett.

Dumt spm, men kjøper dere noe annet enn den som feks er med barnevogna? Vi har kjøpt med veske til den. Men tenker den er litt jentete for mannen å bruke :p

Nei, vi gjør ikke det. Vår er hvit og grå og mannen har ikke gitt noe uttrykk for at han ikke synes det er greit å bruke den.

Jeg bestilte faktisk min på wish, bare for gøy og fordi den hadde fått så mye skryt. Og jammen meg er den flott. Masse plass i den, bra stoff, flere lommer og kostet meg 260,-. :happy:
Skulle gjerne lagt ved bilde, men bilde er for stort til å lastes opp får jeg beskjed om.

Sniker fra november her, jeg er strålende fornøyd med denne: Ryco Deluxe messenger.Stelleveske1.jpg Stelleveske2.jpg

Jeg bruker bare ryggsekk Sånn ellers så skal ha stelleryggsekk tenkte jeg. IMG_1881.jpg

Fant denne fra Kaos. Den har stellematte og en clutch til å ha oppi sekken :)

Last edited:
Kiwi-babyboks kampanjen er foreløpig avsluttet [emoji21] Får håpe den nye er like bra som jeg hørte den gamle var.
var å hentet en i går jeg. ikke fått beskjed om at den er avsluttet.

var å hentet en i går jeg. ikke fått beskjed om at den er avsluttet.
Men du hadde sikkert allerede bestilt når den ble avsluttet?de måtte avslutte for å sørge for at det var nok igjen til de som hadde bestilt :) (jeg er så snytt for at den er avsluttet :p)

Back
Topp