Stellebag

Lillefrø

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hva har dere/ eller hva skal dere ha i stellevesken?
Noen gode stellebag tips?
Har dere en vanntett veske?
Føler meg helt lost når jeg ser på alle veskene man kan velge mellom:nailbiting:

har vanlig bag med to skift til meg ei litt bagge bukse og en tights/skjørt +en løs hettegenser og en litt finere (greit å ha noe å velge mellom) ett til kjærestn..
blir å ta med ipad og vannflaske +ladere og slipperser
til mini har jeg pakket to skift i str 50 og to i str 56 +hentesett

bruker den første bagen jeg fant som var kjæresten sin rbk bag.. hehe og mini sitt ligger i stelleveska

I stellevesken så vil det vøre litt bleier, våtservietter, gulpekluter, ett skiftetøy, massevis av ammeinnlegg, en god krem til sår babyrumpe.. Så kommer det nok mer etterhvert ;)

Kluter, tøybleier, våtpose, et skift, gulpekluter, ammeinnlegg, antibac.. Finner sikkert ut at man "trenger" mye mer :p

Jeg var kjempeusikker på hvilken stelleveske jeg skulle kjøpe. Endte opp med skip hop bento, siden ei venninne hadde kjøpt den og snakke varmt om den. Virker utrolig praktisk og har egne kroker til vogn :) ser ikke så fancy ut da, men men

Jeg har bleier, våtservietter, håndsprit, ammeinnlegg, gulpekluter, 1 skift, bleiesøppelposer, skifteunderlag og zinksalve i tillegg til mine ting. Jeg har investert i en Storksak skinnveske da dette blir min eneste veske i hvertfall et år, og er veldig fornøyd med den.

Håndkrem til deg selv synes jeg var kjekt å ha i stelleveska sist gang hvertfall. Blir en del håndvask og da blir hvertfall mine hendet fort tørre. Ellers det de andre har skrevet over her. Og når babyen blir litt større; nødrasjon av mat. Type smoothiepose ol.

Tusen takk for tips, føler meg litt mer forberedt :-p så for meg at jeg måtte ha med mye mer! Er det noen som vet hvor man får tak i fine zip poser? Sånn at man har lett oversikt i vesken? :)

Tusen takk for tips, føler meg litt mer forberedt :-p så for meg at jeg måtte ha med mye mer! Er det noen som vet hvor man får tak i fine zip poser? Sånn at man har lett oversikt i vesken? :)

Jeg kjøpte fine gjennomsiktige toalettmapper på H&M. I flere forskjellige størrelser. Ble fint og oversiktlig i stellevesken.

Jeg har kjøpt skip hop Chelsea veske i sort. Kjempe fornøyd!
Foreløpig har jeg ikke så mye i den enda.
Har termin om en uke, men kan pakke i den veska når vi ser hva behovet er.
Det blir vel våtservietter, gulpekluter, en løveapoteket krem til sår stump og en håndkrem. Også en liten tune med antibac. Stelleunderlag følger med veska :)
Bleiepose og små punger skal jeg begynne å sy til mandag (om ingenting har skjedd iløpet av helgen :smug:

Da har vi samme veske! :D Kjempe fin veske :-)

Jeg har kjøpt skip hop Chelsea veske i sort. Kjempe fornøyd!
Foreløpig har jeg ikke så mye i den enda.
Har termin om en uke, men kan pakke i den veska når vi ser hva behovet er.
Det blir vel våtservietter, gulpekluter, en løveapoteket krem til sår stump og en håndkrem. Også en liten tune med antibac. Stelleunderlag følger med veska :)
Bleiepose og små punger skal jeg begynne å sy til mandag (om ingenting har skjedd iløpet av helgen :smug:

Back
Topp