Stellebag

Har denne da jeg vant den på Landstreffet for aug 2010 :)

Har ikke bestemt meg for om jeg skal bruke denne eller en annen stor veske enda :)

sendt fra Note 3 - sengekos
Det hadde jeg ikke lurt da! Så mange kjekke lommer som er i en stelleveske kontra en vanlig stor veske!

-Fra appen-

Etter å ha vurdert det frem og tilbake i noen måneder, valgte jeg å kjøpe meg en litt dyrere veske. Jeg liker ikke de som hører til emmaljunga vognene, og fant en annen jeg ikke klarte å glemme:) Tenker jeg kan bruke den senere også.

Jeg har bestilt meg Storksak Ashley Blue fra lilleprinsen.no. Har ikke fått den enda da de venter på ny leveranse i august. Da får jeg den sammen med doomoo ammepute :) Gleder meg!
Digger vesken, at den er så retro i utformingen.
Vurderte Storksak sin gigi chocolate i brun, den er større og veldig mye mer feminin, men jeg likte blåfargen på ashley vesken så godt!:)

storksak_ashley_blue.jpg

Ville ha en stelleveske ikke alle andre hadde, og en som pappaen også blir litt kul med, hehe!
Skal ha den sammen med denne vogna:
cb13522e4eb941ef5ba906d8675c31f7.jpg

Etter å ha vurdert det frem og tilbake i noen måneder, valgte jeg å kjøpe meg en litt dyrere veske. Jeg liker ikke de som hører til emmaljunga vognene, og fant en annen jeg ikke klarte å glemme:) Tenker jeg kan bruke den senere også.

Jeg har bestilt meg Storksak Ashley Blue fra lilleprinsen.no. Har ikke fått den enda da de venter på ny leveranse i august. Da får jeg den sammen med doomoo ammepute :) Gleder meg!
Vurderte Storksak sin gigi chocolate i brun, den er større og veldig mye mer feminin, men jeg likte blåfargen på ashley vesken så godt!:)

storksak_ashley_blue.jpg

Ville ha en stelleveske ikke alle andre hadde, og en som pappaen også blir litt kul med, hehe!
Kjempe fin! :D

-Fra appen-

Skulle gjerne tatt meg råd til en fancy stelleveske, men mannen vill ha en som var nøytral siden ham og skal bruke den - og når jeg kom over en som var veldig fin og praktisk på finn.no til gis bort- så kunne jeg ikke gå fra den :-P hehe!

ImageUploadedByBV Forum1408311002.465397.jpg
Jeg har Smallstuff sin :) lekker både som stelleveske og vanlig veske :) begynt å bruke den nå :)
Ikke sååååå stor plass, men klarer oss nok om vi slipper MME barn :)

Eg vil ha dkny i svart skinn, kan imprigneres slik at den tåler regn, er litt stor og "kan gulpes" på.. Og bare vaskes av:)
(Ville aller helst hatt en lv.. Men det må bli når eg vinner i Lotto :D:p)

Denne skal jeg bruke! Er helt avhengig av den, og kan hende jeg kjøper den i large. Dette er "bare" medium, men flere venninner som bruker den, og de sier den er PERFEKT!
Samboeren kjøper sin egen, eller bruker mulberry-bagen sin, som passer relativt bra.

ImageUploadedByBV Forum1408317501.860677.jpg

✌️

Neverfull er fine ;) men ikke fullt så dyr som keepall.. Maser eg nok, eller har "rette" dagen så kommer den vel i hus den og.. :D

Neverfull er fine ;) men ikke fullt så dyr som keepall.. Maser eg nok, eller har "rette" dagen så kommer den vel i hus den og.. :D

Nope, den er ikke så dyr, så derfor perfekt å bruke som stelleveske. Gjør liksom ikke noe om det blir litt flekker i foret og riper i skinnet :)

✌️

Denne skal jeg bruke! Er helt avhengig av den, og kan hende jeg kjøper den i large. Dette er "bare" medium, men flere venninner som bruker den, og de sier den er PERFEKT!
Samboeren kjøper sin egen, eller bruker mulberry-bagen sin, som passer relativt bra.

Vis vedlegget 73185

✌️

Oooooh :D fiiiiin!
Kan jeg spørre hva disse koster?
Har siklet på en litt mindre type dette året ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oooooh :D fiiiiin!
Kan jeg spørre hva disse koster?
Har siklet på en litt mindre type dette året ;)

Ja, er den ikke?? :-D takk!!
Mener å huske jeg betalte ca 5000kr for denne, som er Neverland mm. (Mellomste størrelsen) synes den lille blir litt for liten, får knapt plass til macen eller A4 ark oppi der, mens den store drukner jeg i, så veldig greit med denne størrelsen. Plass til "alt", men ikke for stor :)

✌️

storksak_ashley_blue.jpg

Den veska har jeg sikla på også. Men vi har valgt hvit/blå emmaljungavogn og da syntes jeg ikke det blei så fint med brune detaljer, dessuten synes visst mannen at emmaljunga sin veske er finere. Han liker ikke så godt ting som retro. Litt ulik smak der ja ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, er den ikke?? :-D takk!!
Mener å huske jeg betalte ca 5000kr for denne, som er Neverland mm. (Mellomste størrelsen) synes den lille blir litt for liten, får knapt plass til macen eller A4 ark oppi der, mens den store drukner jeg i, så veldig greit med denne størrelsen. Plass til "alt", men ikke for stor :)

✌️

Oi, det syns jeg ikke var galt! I hvertfall ikke i den størrelsen. Jeg betale jo nesten 3000kr for en liten Mulberry.
Smiske litt for sambo nå tenker jeg ;)
Veldig veldig fin altså!

Oi, det syns jeg ikke var galt! I hvertfall ikke i den størrelsen. Jeg betale jo nesten 3000kr for en liten Mulberry.
Smiske litt for sambo nå tenker jeg ;)
Veldig veldig fin altså!

I know. Mulberry veskene mine koster det dobbelte, men blir knapt brukt, så dette er vesken som blir brukt mest og kostet minst. Synes den er verdt hver eneste krone, og hadde nok synes det om den hadde kostet det dobbelte også :)

✌️

I know. Mulberry veskene mine koster det dobbelte, men blir knapt brukt, så dette er vesken som blir brukt mest og kostet minst. Synes den er verdt hver eneste krone, og hadde nok synes det om den hadde kostet det dobbelte også :)

✌️
O.o Fem tusen?! Og her sitter jeg å lurer på om jeg skal ta meg råd til en til 1500 :P Men å bruke det dobbelte på en liten merkeveske ville aldri falt meg inn det heller. Jeg mener, 10.000 kr for ei veske? Det er jo en halv månedslønn for meg det! Skulle gjerne hatt råd da.. *misunnelig*

-Fra appen-

o_O Fem tusen?! Og her sitter jeg å lurer på om jeg skal ta meg råd til en til 1500 :p Men å bruke det dobbelte på en liten merkeveske ville aldri falt meg inn det heller. Jeg mener, 10.000 kr for ei veske? Det er jo en halv månedslønn for meg det! Skulle gjerne hatt råd da.. *misunnelig*

-Fra appen-
Sitte med litt av samme tankane.
Finnes ikkje misunnelig, syns berre da e galskap å bruka sånne enorme summa på ei veska...
Eg har råd t å kjøpa da så passe meg, men klare ikkje sjå gleden i ei sååååå dyr veska. Må berre beklaga å sei at eg ikkje syns di e fine heller(håpe eg ikkje trakka nåken på tærene no)

Back
Topp