Stellebag/sekk

Minionmor

Forelsket i forumet
Augustbarna 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Hvilken stellesekk anbefaler dere? Har sett på Kaossekken, men synes den er veldig dyr. Er det verdt det? Noen som kan anbefale noe annet? Legg gjerne til link. :)
 
Har enda ikke kjøpt, jeg klarer ikke bestemme meg. Har lyst på sekk med håp om at vi får bærebaby, men vil samtidig ha en som også kan henges på vognen når den er i bruk. Samtidig mener sambo vi ikke trenger egen stellebag/sekk, vi kan bare bruke en av de ryggsekkene han har (mannfolk :meh:).

Foreløpig har jeg denne fra Kidzroom på listen, liker designet og syntes prisen er god. Andre sekker jeg syntes er pene har også en tendens til å bli veldig dyre og jeg blir litt gniten når det "bare" er snakk om en sekk :sorry:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210612-232328_Chrome.jpg
    Screenshot_20210612-232328_Chrome.jpg
    410,4 KB · Visninger: 67
Jeg syns de fra Storksak er såå fine, men følger en med vognen vår, så må se litt på den når vognen kommer og vurdere om den er bra nok :) Syns Alyssa og St James er lekre :happy:
 
Vi kjøpte stellesekk fra UppaBaby, som hører til vognen vi har kjøpt. Den har innebygde hemper for å henge på vognen. Ganske stiv pris ja, men kjøpte når det var 25% rabatt. Funker nok ok med vanlig sekk, samtidig veldig praktisk med alle lommer som er i stellesekker/vesker så man får organisert ting. Men syns du helt fint kan trumfe igjennom behovet for en stellesekk;)
 
Har sett litt på Babymel George på nett, synes den ser fin og praktisk ut. Men skulle gjerne sett litt på den i virkeligheten og kanskje prøvd den på, vanskelig å bedømme bare ut fra bilder :confused:
 
Vi kjøpte stellesekk fra UppaBaby, som hører til vognen vi har kjøpt. Den har innebygde hemper for å henge på vognen. Ganske stiv pris ja, men kjøpte når det var 25% rabatt. Funker nok ok med vanlig sekk, samtidig veldig praktisk med alle lommer som er i stellesekker/vesker så man får organisert ting. Men syns du helt fint kan trumfe igjennom behovet for en stellesekk;)
Vurderer også og kjøpe den sekken til min uppababy vogn :joyful: er du fornøyd med den så langt ? :)
 
Vurdere Kaos sin eller Storksak Eden denne gang. Tidligere hatt emmaljunga og Stokke. Synes de fleste fungerer greit. Mannen har en Armani baby stelleveske i brunt skinn som han skal bruke
 
Kom stellesekk fra Kidzroom i hus i dag. Den var god på ryggen og hadde en del lommer inni, så tror denne skal passe meg perfekt, så kan sambo heller stå der med tursekken han insisteter på å bruke :shifty:

Totalt 7 smårom innvendig, en med glidelås, to flaskelommer på utsiden og en glidelåslomme der også.
 

Vedlegg

  • 20210618_135311.jpg
    20210618_135311.jpg
    1,5 MB · Visninger: 59
  • 20210618_135333.jpg
    20210618_135333.jpg
    1,8 MB · Visninger: 56
Vi brukte bare en vanlig sekk. Sorterte ting ned i ulike tøyposer.
Vurderte Kaos-sekken, men droppet den pga pris. Har hørt i ettertid av ei venninne at den er oppskryt.
 
Vurderer også og kjøpe den sekken til min uppababy vogn :joyful: er du fornøyd med den så langt ? :)

Syns den ser veldig bra ut:) Mange fine rom å organisere i. Usikker på om den er så god å bære på ryggen, da den ikke har noe ekstra polstring på stroppene. Men gjenstår jo å se når man tar den ordentlig i bruk;)
 

Vedlegg

  • 20210620_201223.jpg
    20210620_201223.jpg
    1 MB · Visninger: 55
  • 20210620_201244.jpg
    20210620_201244.jpg
    1,2 MB · Visninger: 51
  • 20210620_201303.jpg
    20210620_201303.jpg
    1,5 MB · Visninger: 51
Vi endte bare opp med en av de sekkene vi hadde fra før sist. Hadde en stelleveske først, men vi har alltid vært "sekkfolk", og da kunne vi like så godt bruke en av dem vi hadde fra før i stedet for en av disse dyre stellesekkene (men, innrømmet, den fra kaos er jo fin da, men det er det jo mye dyre ting som er:)). Vi hadde allerede en praktisk reisestellematte som venninna mi sydde til oss, så da hadde vi det vi trengte:)
 
Jeg hadde en fra kaos...den var veldig vond å ha på ryggen og stoffet tiltrekker seg støv og alt mulig annet. Ble kjempeskuffet...den er nå solgt! Alt er ikke så bra som det ser ut på Instagram osv. Vi har nå kjøpt en yngri stellebag på tilbud til 250kr og er kjempefornøyd.
 
Jeg sverger til Fjellreven sin sekk som stelleveske.

Den er både jeg og mannen like glad i å bruke, og den kan åpnes helt opp som en koffert. Veldig praktisk :)
 
Endte med å kjøpe en billig Yngri-bag (kostet under 200kr på tilbud)! Henger greit på vogna, ser ok ut og rommer det jeg trenger :happy: Så kan jeg heller oppgradere senere dersom jeg føler det trengs! Pengene flyyyr ut i alt man skal handle til den lille, så fancy stelleveske blir ikke prioritert i denne omgang!:angelic:
 
Kjøpte Emmaljunga stellebag til første og kommer til å bruke den nå til tredjemann :) Syns den er helt ok.
 
Hvilken stellesekk anbefaler dere? Har sett på Kaossekken, men synes den er veldig dyr. Er det verdt det? Noen som kan anbefale noe annet? Legg gjerne til link. :)
Sniker

Ser tråden er gammel, men måtte bare svare på spørsmålet...kanskje noen andre allerede har (ikke fått lest så langt). Kaos sekken er sååååååå fin! Har den med leopardmønster. Fantastisk kvalitet:smug:

Edit: ser andre ikke deler mitt synspunkt:hilarious: jeg fikk kjøpt på tilbud, og angrer ikke så langt
 
Back
Topp