Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
). 

Vurderer også og kjøpe den sekken til min uppababy vognVi kjøpte stellesekk fra UppaBaby, som hører til vognen vi har kjøpt. Den har innebygde hemper for å henge på vognen. Ganske stiv pris ja, men kjøpte når det var 25% rabatt. Funker nok ok med vanlig sekk, samtidig veldig praktisk med alle lommer som er i stellesekker/vesker så man får organisert ting. Men syns du helt fint kan trumfe igjennom behovet for en stellesekk![]()
er du fornøyd med den så langt ? 
Vurderer også og kjøpe den sekken til min uppababy vogner du fornøyd med den så langt ?
![]()
Endte opp med å bestille denne https://queenya.com/products/mama-tote-multifunction-baby-care-diaper-bag
Håper jeg blir fornøyd
hvilken farge endte du opp med? Den var skikkelig fin!

Så kan jeg heller oppgradere senere dersom jeg føler det trengs! Pengene flyyyr ut i alt man skal handle til den lille, så fancy stelleveske blir ikke prioritert i denne omgang!
SnikerHvilken stellesekk anbefaler dere? Har sett på Kaossekken, men synes den er veldig dyr. Er det verdt det? Noen som kan anbefale noe annet? Legg gjerne til link.![]()

jeg fikk kjøpt på tilbud, og angrer ikke så langt