Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Altså.. Er det bare meg som er rar eller? De stelleveskene jeg har sett har jo vært skikkelig dyre! Og da tenker jeg ikke bare på de stelleveskene som matcher vognene som man får kjøpt.
Frem til jeg finner en grei og rimelig stelleveske så tenker jeg at jeg bare bruker en liten bag som jeg kan ha under vognen. Er jo ikke som om mini kommer til å merke noe forskjell, hehe!!
Jeg har en [link=http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/Old-products/Mobility/BABYBJORN-Diaper-Bag/]babybjørn[/link] stelleveske, som jeg kjøpte sist gang... elsker den! Liker å ha orden i stellevesken å da er denne perfekt!
jo da, det er mye dyrt der ute og til nå har jeg bare brukt en vanlig veske, men den jeg kom over her syns jeg var genial for den kan brukes som en stol også og da trenger man ikke alltid spørre når man er ute...
Vi har bestilt en Brio vogn, og har sett på Brio stellevesker. Jeg syntes de var litt dyre, men fant en ny på QXL til 300 pluss frakt på 65. Var fornøyd med å fa den mer enn dobbelt så billig[:D]
Så nettopp stelleveska fra Nille på nettet, og den så jo søt ut den... Skal ihvertfall sjekke den ut[:)] Er ikke så opptatt av merker og sånt jeg, bare ting er praktisk, anvennelig og ikke koster skjorta så er jeg fornøyd[:)]
jeg prøver å kjøpe alt billig.. bortsett fra vogn og bilsete og seng for det er det som som kommer til å bli mest brukt og som er dt man skal ha bra kvalitet... stelleveske må ikke koste 1000 kr osv... så lenge den er fin og romslig er det ok..
vennina mi kjøpte ei til 2000 kr og hun likte den ikke i det hele tatt... fin utsendet, men ikke praktisk i et hele tatt..