Stella rocks!

Men hva består teksten av[8|] Et refreng hvor samme strofa synges om igjen og om igjen og en tekst som inneholder noen setninger som synges 2 ganger[8|] Hadde sikkert vært bra hvis det hadde vært en ordentlig tekst! Ikke en noen ord på repeat!

ORIGINAL: mammatilstorm

ORIGINAL: Lillesnille

ikke bra[&:]

tragisk sang. Norge vinner ikke

Synes det er supert at hun vant, heiet på henne fra første gang jeg så henne[:D]
Tror den kan nå langt siden det er litt mer futt i og skiller seg mer ut enn det jeg tror de andre sangene ville ha gjort...

Også er det jo morsomt at ei mørkhudet som synger en bit fra sitt morsmål kom videre - regner med en del av befolkningen fikk fnatt av det, og det gleder meg stort...haha! [:D][:D]

Det var en gang et troll - som likte rock'n'roll - det var et rocketroll - som kunne telle til 12 - og han sang haba haba haba - haba haba haba - oh yeah. :-)

Jeg synes omtrent det var det verste som kunne skje jeg da...[&:][:'(] Var så maange bedre. Men sånn er det vel alltid. Er sjelden de beste som vinner i Grand Prix...

Frisk sang og festlig dame. Skikkelig irriterende gla' låt[:D]

Helt i orden for meg at hun vant. MGP trenger da ikke å være så veldig seriøst og tungt? De bidragene er det jaggu meg nok av [8D]

Men en ting er supert med at den vant, da slipper vi å kaste bort millioner på å arrangere en ny finale[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: |Mamma88|

Men en ting er supert med at den vant, da slipper vi å kaste bort millioner på å arrangere en ny finale[:D][:D][:D][:D]

YEEEEEEEEEEH

ORIGINAL: |Mamma88|

Tenkte jeg au..[8D]

Huff..dama kan jo ikke synge??

Back
Topp