Stell og bleieskift

Missygirl

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Fler som sliter med at den lille ikke liker seg på stellebordet?
Bleieskift og klesbytte resulterer alltid i gråt, og er ikke alltid smokken hjelper heller, hu bare hyler alt hu har.. Først trodde jeg det var at hu trykka pga luft i magen, men er vel litt tilfeldig om det er hver gang.. Prøvd å kose, prate, legge klær over så hu ikke er naken, holde på magen etc..
Så fort jeg plukker hu opp til brystet mitt roer hu seg på 10 sek.. Slitsomt, spesielt med tanke på hvor mange timer man må bruke der med skift. Noen som har det samme, eller tips? :)

Oi stellebordet pleier jo alltid å være nr. 2 favorittplass etter puppen! Nettopp pga nærkontakt med mamma som du beskriver; snakke og tulle og ta på

Det går helt sikkert over, men det hjelper vel lite akkurat nå!

Ja det er kjedelig :( hører liksom alle sier at det er helt topp og dem smiler og spreller nakne, men ikke bolla mi.. Prøvde i stad med en varmeflaske, så det var ekstra godt og varmt der hu skulle ligge, men hjalp ikke.. La også et hånkle surret i halvmåne, så det ikke er så "åpent".. Fikk ikke den intense skrikingen nå, men gråt gjorde hun..
Nå skal jeg amme henne og passe på at hun er helt mett, og prøve å legge hu der for bleieskift og se da :) håper og prøver videre :D

Huff så kjedelig :( Min koser seg stort sett, men kan bli utålmodig om det egentlig er midt i et måltid. Det er ikke for varmt/kaldt? Kanskje trenger hun en uro å se på? Plages hun med å ligge flatt andre plasser?

Venta til hu var helt rolig og mett så prøvde jeg.. Gikk greit i 10 sek så måtte smokken til.. Men da var hun ganske rolig og bleieskift gikk fint :) virker som det er greit så lenge jeg holder beina opp for å vaske, men så fort jeg slipper dem begynner hu.. Så rart..

Venta til hu var helt rolig og mett så prøvde jeg.. Gikk greit i 10 sek så måtte smokken til.. Men da var hun ganske rolig og bleieskift gikk fint :) virker som det er greit så lenge jeg holder beina opp for å vaske, men så fort jeg slipper dem begynner hu.. Så rart..
Jøss, så rart! Tenkte å foreslå sutt,ja:) vil hun helst ligge på deg generelt?

Min gjør ingenting av stellebordet. Kan bli utålmodig hvis hun er sulten såklart.. Det blir nok bedre snart for din vil jeg tro :)

Back
Topp