Stell av jente?

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Hvor ofte vasker dere underlivet til jenter? Kan jo komme krem for eksempel inni mellom kjønnslepper. Hvor ofte vasker dere her og hvordan gjør dere det? Synes kremmer som sink kan være litt seig å få bort. Noen gode tips og råd?
 
Vasker underlivet én gang i døgnet i forbindelse med morgenstell. I tillegg blir det jo vaska i forbindelse med skift av bæsjebleier ellers i løpet av dagen. Vasker mellom kjønnsleppene når jeg ser det har kommet bæsj der. Har ikke hatt behov for krem ennå.

Har gutt fra før, så det med stell av jenter er nytt for meg også :p
 
Jeg har alltid bare tatt en klut (eller flere ved behov) ned mellom kjønnsleppene for å rengjøre under vanlig bleieskift. Har ikke gjort noe ekstra utav det. Har heller ikke hatt tilfeller med krem som har kommet i det området. De få gangene vi har brukt krem har det vært nærmere rumpen, eller hvertfall ikke slik at det har kommet imellom. :)
 
Vasker mellom kjønnsleppene med vann når hun har bæsjebleier, hun har så mye veske i bæsjen at det kommer avføring dit nesten hver gang. Salverester tenker jeg ikke så mye på, det "slites" bort med tiss og vask.
Vasker ellers morgen og kveld ansikt, hender, armhuler og underliv.
 
Back
Topp