Stekt ris (ris delux)

*p!nk smile*

Forumet er livet
Åssen lager du det??[:D]

Opp[:)]

Hiver kokt yasmin ris oppi wok`en i lag med egg, amerikansk grønnsaks blanding, og kylling[:)]
Veldig enkelt og veldig godt[:D]

ORIGINAL: Homer

Kok ris. Stek kyllingbiter i woken og ha i risen samt annet snacks du liker [;)]

Har du noen "saus" oppi?[:)]

ORIGINAL: Happy84

Hiver kokt yasmin ris oppi wok`en i lag med egg, amerikansk grønnsaks blanding, og kylling[:)]
Veldig enkelt og veldig godt[:D]

Samme her, men jeg har karri oppi.. NAM!! Sambo's favorittmat! [:)]

Koker ris, steker det sammen med kylling, løk, gulrot skjært i terninger, kikomansaus,olje, pepper og kakker ett egg som jeg blander i maten de siste minuttene av steketiden,

BARE HUSK PÅ AT RIS IKKE SKAL VARMES OPP IGJEN NÅR DEN HAR VERT VARM. DE SA PÅ RADIOEN AT DET ER EN STOR KILDE TIL MATFORGIFTNING!!!

ORIGINAL: *Isabella*

BARE HUSK PÅ AT RIS IKKE SKAL VARMES OPP IGJEN NÅR DEN HAR VERT VARM. DE SA PÅ RADIOEN AT DET ER EN STOR KILDE TIL MATFORGIFTNING!!!

Rart jeg ikke har dævva...hehe[:D]

Hva??? Har jeg aldri hørt før? Hva er grunnen til det egentlig??

[:)]hihi, eg hadde stekt ris i dag faktisk :) eg koke opp hurtigris, for eg syns den e best :) så blande eg den med litt olja og grillkrydder.. så dele eg opp gullerøtter, paprika og løk i miiniiatyr biter, har sånn kutter fra tuppevare ;) så steike du kyllingbiter og bacon og skinke biter, så steike du alle grønsakene, så knuser du 5 egg i ei panne og "koker", husk og rør hele tiden til det blir en slags eggerøre, må røre hele tiden ellers svir den seg.. så blande du alt ilag, så om du vil så kan du steike alt i woken om du ønsker eller bare spise det som det er :D eg pleie ha litt grillkrydder på etterpå, for då blir da ekstra nam nam[:D]

Opp

beklager jeg lager aldri stekt ris, synes det er [:'(][:)]

Ser jeg er skikkelig dårlig på sånn type mat,men dette hørtes skikkelig godt ut..hmm...

Kanskje noe mine barn vil like ja...

Samboeren min elsker stekt ris og her var det mange gode tips![:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Rart jeg ikke har dævva...hehe[:D]

Samme her!!!Og jeg har varmet opp MYE ris!!!

Back
Topp