Hvilken fb gruppe var det... fant ingenting om dette der jeg.. ( mulig jeg er blind altså)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg lurer også på hvilken gruppe det var?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken fb gruppe var det... fant ingenting om dette der jeg.. ( mulig jeg er blind altså)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det går nok fintDet må jo være hysteri når så få av oss har fått høre noe av HS om det.
Leste på helsedirektoratet og der sto kun at kjøtt BØR kokes, ingen begrunnelse eller noe.
Om det hadde vært negativt helsemessig ville jeg tro at det hadde stått der.
Da gir jeg han maten jeg har laget og tenker ikke mer på det.
De som kommenterte det i går på fb fikk meg nesten å føle meg som en dårlig mamma, herreguud jeg hadde gitt sønnen min bittelitt stekt karbonadedeig..
Jaja
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja nå ble jeg ihvertfall nysgjerrig på hvilken gruppe dette er..Det går nok fintvar med i den samtalen jeg også
jeg har til nå kokt alt, men visste ingenting om at de ikke burde ha stekt mat jeg heller.. har vel bare kokt fordi jeg syns det var lettest.
Du er ingen dårlig mamma![]()
om han ikke hadde tålt maten hadde du jo merka det... og dessuten er det snakk om små mengder, så det hadde jeg ikke brydd meg om.
♥
Amen!Jeg fikk beskjed av barnelege på Haukeland å gi akkurat den samme maten vi spiser , bare uten salt og krydder! Skulle ikke høre på HS når det kom til fast føde og hva de kunne spise. I følge barnelegen så hadde de godt av å få i seg "vanlig" mat for å lære tarmen å bli motstandsdyktig![]()
Er dessverre ALTFOR mye informasjon ute å går, men jeg tenker at alt med måte og man kjenner barnet sitt best![]()
Er det jeg tenker, at det kan være ubehagelig å svelge. Men tviler på at det er farlig! Google og sosiale medier er igrunn livsfarlig for mødre generelt!Jeg fortsetter som tidligere jeg, langtidsbruning i panna før det kokes med gryte/saus. Stekt mat kan ofte ha stekeskorpe som kan være ubehagelig å svelge.
:-DAmen!