Steking av trolldeig

ORIGINAL: Orly

ORIGINAL: MammaOkt

Dette er bare en deltidsjobb, da. Men er pr-administrator for et forlag.
Skal lage den i sammenheng med en teaterforestilling som skal foregå til sommeren. Hvorfor i all verden de skal ha en penisskulptur med knute på er ikke heeelt klart for meg enda.[8|]

Hahaha, det er kanskje best å ikke vite?[&:][:D] 

Tror ikke det. Ei heller hvorfor JEG ble satt til den oppgaven.[8|][>:]

Har du en sint eks som arbeidsgiver - en som har erfaring med ditt "virke" og derfor vet at du er rett dame for jobben?[&:][:D]

Nei, faktisk ikke. Grunnen til at JEG måtte gjøre det var ca: "Du er jente. Du har studert mange flere peniser enn vi har tilsammen."[8|][8|][8|]
Legger til at jeg er eneste jenta i avdelingen.

Eeeh det er vel MYE større sjanse for at DE (gutta) har studert langt flere peniser enn det du har? (les: guttegarderoben) - sextrakkasering!![8|][:D]

Du; som hevn: lag en gigantisk penis!!! - Kontakt eventullt Christoffer Scau og be om å få låne støpeformen hans

Haha, JA! Skal fanden meg spore opp nummeret til Kristoffer Schau. Det syns han nok bare er morro![:D] Takk for tips!

Hihi hevnen er søt - lykke til![8D]

Nå er det natta for meg - håper jeg ikke drømmer om knutepeniser[8|][:)]

Hihi, kunne drømt om verre ting, da.[8D][:D]
Sove godt, og tusen takk for tips!

Haha.. ja lag en kjempepenis og si at det er gjennomsnittet av alle penisene du har sett [8D][:D] tipper de angrer på at du ble satt til jobben da!

ORIGINAL: Batriq

Haha.. ja lag en kjempepenis og si at det er gjennomsnittet av alle penisene du har sett [8D][:D] tipper de angrer på at du ble satt til jobben da!

Haha, skal jeg fanden meg gjøre.. Da blir de nok lange i maska.[:D]

Back
Topp