Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor skal man steke på lav temperatur? Man kan da vel lage mat som normalt?De skal helst ikke ha stekt mat nei. Men går bra med ovnstektkan også steke på pannen på lav temperatur.
Fordi da blir det mer kokt enn stektHvorfor skal man steke på lav temperatur? Man kan da vel lage mat som normalt?
Aha, misforstod deg. Du tenker på å steke i pannen ved lav temperatur? Jeg tenkte på ovnenFordi da blir det mer kokt enn stekt![]()
Jepp var det jeg mente jaAha, misforstod deg. Du tenker på å steke i pannen ved lav temperatur? Jeg tenkte på ovnen![]()
Det står i en brosjyre fra Helsedirektoratet faktisk. Tror ikke det er mange som er oppmerksomme på det. Står heller ikke hvorfor de ikke kan spise stekt mat.Dette har ikke jeg hørt noe om heller... Så lenge det er gjennomstekt er det vel greit?
Jo, du gjorde det. Jeg som var litt kjapp herJepp var det jeg mente jatrodde jeg skrev pannen
![]()
Er jo ikke bra for oss heller å ha mye stekt mat. B.la pga det er kreftfremkallende.
Det anbefales å unngå stekt mat. Men kan ikke tro det gjør noe en gang i blantOi skal de ikke ha stekt mat? Jeg stekte fiskepinner til vesla her om dagen. Hun fikk bare spise innmaten da riktignok, tok av det som var rundt så hun spiste jo ikke stekeskorpe liksom..
Jeg bruker å sette fiskepinner i ovnen. Du kan gjøre det neste gang. Blir også mindre fettOi skal de ikke ha stekt mat? Jeg stekte fiskepinner til vesla her om dagen. Hun fikk bare spise innmaten da riktignok, tok av det som var rundt så hun spiste jo ikke stekeskorpe liksom..