hehe lyxJeg vet faktisk ikke. Mannen lager maten så han styrer sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe lyxJeg vet faktisk ikke. Mannen lager maten så han styrer sånt
Han er flinkere enn meg på kjøkkenet allikevel. Jeg trives mer med andre ting!hehe lyx
Samme med stålpanner. Måtte ha min liggende og «mørne» i fett en god stund før vi kunne bruke den. Må ikke vaskes med såpe.Har pannene ganske lenge En stor jernpanne fra Le Creuset, og en mindre "pannekakepanne" i teflon. Ser mange her skriver at det vaskes med Zalo, men det er IKKE anbefalt i jernpanner pga man fjerner belegget i pannen som gjør at maten ikke svir seg/fester seg.
https://www.abcnyheter.no/livet/bol...e-og-teflonpanne-skal-vaskes-helt-forskjellig
Vår er også fra IKEA. Har holdt ut lengre enn mer fancy og dyre panner fra fjonge butikker.En av de dyreste på Ikea. Holder år etter år
Ser hun skrev det under kommentarer din,men stod ingenting om det tidligereEn stekepanne trenger da ikke å være teflon for å være god... Vår beste er i jernMen det er jo teflonpanne som ts er ute, etter eller tar jeg feil? Det er det jeg bruker zalo til hvertfall.
Jernpanne vasker jeg heller aldri med annet enn varmt vann
Bruker kun jernpanne. Vaskes kun med varmt vann, og bytter den ikke ut om den ikke blir ødelagt.
Ser hun skrev det under kommentarer din,men stod ingenting om det tidligereEn stekepanne trenger da ikke å være teflon for å være god... Vår beste er i jern