Hva er den beste stekepanna? hvor lenge holder din panne før den må byttes ut? Hvordan vasker du den?
Trenger en god panne som holder lenge og er lett å rengjøre??
Trenger en god panne som holder lenge og er lett å rengjøre??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å ha 2?Her er det nemlig ny hvert år har cøliaki i hus og føler jeg MÅ få panna ordentlig ren (selvom vi ikke lager glutenmat til middag)
Hva med å ha 2?
En som bare brukes til glutenfritt feks?
Men vi også bytter ofte. Men er blitt flinkere nå til å bare bruke glovarmt vann og oppvaskbørste på den vi har.
Og så er det viktig å ikke bruke full varme på den. Det også ødelegger stekepanna
Har pannene ganske lenge En stor jernpanne fra Le Creuset, og en mindre "pannekakepanne" i teflon. Ser mange her skriver at det vaskes med Zalo, men det er IKKE anbefalt i jernpanner pga man fjerner belegget i pannen som gjør at maten ikke svir seg/fester seg.
https://www.abcnyheter.no/livet/bol...e-og-teflonpanne-skal-vaskes-helt-forskjellig
Teflon eller lign jaMen det er jo teflonpanne som ts er ute, etter eller tar jeg feil? Det er det jeg bruker zalo til hvertfall.
Jernpanne vasker jeg heller aldri med annet enn varmt vann