Steinsprut

Picea

Elsker forumet
I fjor rakk jeg ordne det kostandsfritt før det sprakk, men bare for et par uker siden så jeg en skikkelig stygg liten steinsprut. Tenkte at jeg måtte få fikset det, men plutselig var de jul og for seint.. så da gubben kom hjem med bilen i går var det blitt en 10 cm lang sprekk[:(] Ringte autoglass i dag, og fikk da vite at hele frontruta må byttes. Av en eller annen grunn hadde fyren på hovedkontoret, fortalt han som ringte meg opp fra verkstedet at han skulle være snill med meg, og lurte på om jeg var familie? Pussig, kanskje salgstriks, for jeg snakka kanskje 1 minutt med han på HK. Fikk uansett en deal på 1500,- for ny frontrute, nye vindusviskere, spylevæske, en enkel servicesjekk på verkstedet deres og leiebil da[:)]

Grei deal? Tror egenandelen for frontrute ligger på mellom 1500-2000 kr, så føler jo at jeg får litt ekstra?

Noen andre med erfaring?

Hørres veldig billig ut. Eg må og skifta frontrute og fekk høyra at det kom på 10000 kr

ORIGINAL: topf

Hørres veldig billig ut. Eg må og skifta frontrute og fekk høyra at det kom på 10000 kr

Men du har vel forsikring, og skal bare ut med en egenandel?

Har du kasko forsikring må du kun betale egenandel.

ORIGINAL: Nr 3 i august 2011

Synes det høres ut som en god deal [:)]

sign

Back
Topp