Steiner i veien

Kineblomst

Gift med forumet
Er såååå lykkelig for at jeg er gravid, men så har man tanker da.. Er jeg gravid? Eller hadde jeg bare mye sånn som man har i urinen når man er gravid`? for det har jeg lest at det går an når man er nærme mensen. begge positive. En tatt tre dager etter forventet mens, og en fem dage tatt to tester....
Og så er jeg så redd for å miste eller at det ikke er noe der. Har desverre mistet for et år siden. Så er jo bare super duper nervøs. Ukene og mnd går ikke fort nok til at det kan bekreftes at det er noe der...
Og så har man disse hormonene da.. he he... i går skulle min kjære kjøre meg hjem mens han hadde pause for jeg hadde vært hos legen. Desverre er veien åpen til faste tider pga veiarbeid. Men nå hadde de klart å sprenge så mye at de ikke kunne åpne. det lå masse stein i veien.. og jeg satte på tårekanalen.. og min kjære så rart på meg... ikke noe å gråte for dette da?.. Joda, jeg gråter over stengt vei, og steiner i veien... haha.. ( må le av meg selv)
ah, det var litt frustrasjon.. he he

kjenner til den følelsen din, men du får tenke at for hver dag
som går, er du litt nærmere termin[:)]

hvis du er veldig bekymret, bestill en legetime, og ta blodprøve for å
få en ekstra bekreftelse[:)]

*trøsteklemmepå*

Er egentlig ikke usikker på om jeg er gravid liksom. Blir bare noen tanker av og til ;)

Hehe, uff det er ikke meningen å le, men jeg bare ser det for meg...[:D][:D]

Når det gjelder frykt for å miste, vil jeg tro det er ganske normalt. Særlig vi som har opplevd det tidligere.
Men om du klarer og legge de tankene bak deg, vil du få et mye bedre svangerskap[;)]. Og jeg vet at det og er vanskelig... Jeg har ihvertfall lovet meg det, at om dette går bra imorgen, skal jeg prøve og nyte resten så godt som mulig.

Masse lykke til med å tenke positive tanker istedetfor[;)]

He he, det er lov til å le... For jeg tenkte jo senere.. herrregud, grein jeg av det.. haha...

Ja, må bare tenke positive tanker :D

Takk for gode svar :D

Back
Topp