steike i hælvetta

nemi.marselia

Forumet er livet
nu kommer æ seriøst snart t å sabotere 3 stk bila
ka faen får voksene folk t å hærje m bila, å ruse di maks uten eksosanlegg  rett utafør vindue t ungan
de veit så førbanna godt vi har unga å slit m søvna t eine.
klokka e jo næsten halv elleve[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

sorry så førbanna d ryk a mæ
å ja æ sa ifra å då fikk æ kjæft før æ åpna vindue på mitt ega hus

Ta den eine å bank de andre med!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Skjønningene sine

har du ikke vært i den alderen du da?[:D]

neida, veit det er irriterende. eller mopeder som er trimma og uten eksosanlegg så babycallen slår inn ... skjærer i ørene [:'(]

næi har ikkje d faktisk de e bægge over 40

ORIGINAL: MercedesBærta.

Ta den eine å bank de andre med!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

hadd æ klart å løfta en a di så[8D]

ORIGINAL: nemi.marselia

har du ikke vært i den alderen du da?[:D]

neida, veit det er irriterende. eller mopeder som er trimma og uten eksosanlegg så babycallen slår inn ... skjærer i ørene [:'(]

næi har ikkje d faktisk de e bægge over 40

[&:]

den 3 e yngere men han rømte inn i bilen når æ snakka t di

Hehe, jeg og min tidligere nabo hang ei stund i vinduene og skrev opp nr på bilene og ringte de inn til politiet, ble fort slutt på bråket for si det sånn. Politiet her ringte de som eide bilene og sa at de hadde blitt gjort oppmerksom på at de drev med uvettig kjøring og at de var obs på dem.[:)]

Hadde en ungdom i enden av gata her ei stund, han som trakk til seg svinkjørerne, gjerne midt på dagen kunne de gi gass bort over veien her, her bor 7 unger som leker i gata her og sover om natta![:@]

Nå har han heldigvis flytta da.[:)]

Har du snø? Hadde jeg vært deg da så hadde jeg kastet snøballer på bilene til de kjørte avgårde[:D]

ORIGINAL: Badeand*

Har du snø? Hadde jeg vært deg da så hadde jeg kastet snøballer på bilene til de kjørte avgårde[:D]

ikkje nok t d

men nu står di då mæst i ro å ruse bilan å smell m døran å rope
så ikkje så mykje tøvkjøring

ORIGINAL: Embriks mam

ring purken

Back
Topp