steik ka teit!!!

ORIGINAL: shorty86

kan si meg enig i den

Jepp...

Hvorfor det? Mange som liker å få høre hva slags person de blir oppfattet som. Det er jo bare å hoppe over de trådene du syns er teite. [;)]

hadde en sånn før ca 1 år sia å jør ikkje d ijænn[;)] (man har lært)

så nu overser æ di som regel

ORIGINAL: ~Re:Play~

Hvorfor det? Mange som liker å få høre hva slags person de blir oppfattet som. Det er jo bare å hoppe over de trådene du syns er teite. [;)]

jeg hopper over dem... men synes det er teit for det for det er ikke elle som tåler det svare de får også blir det kvalm.

eg hoppa over sånne innlegg..men er jo så mange av dei når først en har skreve ett sånt innlegg!! eg seie ikkje ditta for å lage styr, for d e jo opp til kvar enkelt ka en ve skrive om! [:D]

ORIGINAL: ~Re:Play~

jeg hopper over dem... men synes det er teit for det for det er ikke elle som tåler det svare de får også blir det kvalm.

Da har du sett mer enn meg... [&:]

hehe, enig der ja! begynner å bli skikkelig mange av dem også... synes det er litt barnslig på jeg si[8D]

Ja det er teit..men det er teit md alle disse trådene om HVOR teit di trådene med hva synes du om meg trådene oxo er da....
OMG!!!
Lei ja....[:'(]

kan si meg enig i den

Eg e så enig med deg! Greit at man kan hoppe over tråden men når snart halve sia er full av samme greiene, ja da blir en lei!![:'(]

ORIGINAL: *Go`Jenta*

Eg e så enig med deg! Greit at man kan hoppe over tråden men når snart halve sia er full av samme greiene, ja da blir en lei!![:'(]

nemlig![;)]

er skikkelig teit men litt artig også og høre hvordan folk oppfatter deg kotra hvordan man selv mener man er... men ja er litt fjortis men alt er bedre en røyke trådene !!

ORIGINAL: ~*Becca*~

Ja det er teit..men det er teit md alle disse trådene om HVOR teit di trådene med hva synes du om meg trådene oxo er da....
OMG!!!
Lei ja....[:'(]

Fult enig. Hopp over sier jeg.. **Lister meg ut**

ORIGINAL: majamor85

kan si meg enig i den

jaja, men like teit som at du ikke gidder å svare på pm

kanskje det er grunner til det!!!

Back
Topp