Stavmikser

LilleM.M

Andre møte med forumet
Tenker å begynne å lage babymaten selv, og lurer på om dere har en stavmikser dere vil anbefale?

Jeg vil at maten blir ordentlig most, slik at det blir en slags purè.

Jeg har en fra Tefal, og jeg godt fornøyd med den. Men har prøvd et par andre også, synes alle er bra jeg:)

Jeg har et sett fra braun med både stavmixer og en slik "kutteboks", med kniv og lokk og så bruker man stavmixeren på. Den er veldig grei når de blir litt større! Og stavmixeren lager skikkelig pure. Anbefaler også bruke blender, da moser du fort litt større mengde.

Har Philips sin, den brukte jeg da gubben hadde fjerna mandlene til å lage potet og grønnsaks purré med :) ble helt most, ingen klumper ;) kjøper man sånn sett får man jo den lille boksen man kan mose det oppi. Den er kjempe grei! Vil tro den er perfekt til å lage baby middag med :D

Vi har en Philips.. veldig grei :) Men det tror jeg nok de fleste er :)

Vi har også Bamix, verdens beste!

Vi har Philips, er fornøyd med den. Spesielt fprnøyd med vispen som kan kobles på :-) Kjekt! Hadde jeg skulle kjøpt i dag hadde det blitt Bamix.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lurer på om min er braun

Har ikke noe å si hvilket merke du velger, viktigere å se på hvor mange watt den har :) mer watt er mer kraft og finere most mat :)

Back
Topp