Stavangertreffet på tirsdag (6 september)

Ja!!! Er så klar som jeg er bli. Blir kjekt å møte dere

Hei hei.. Er ikke så mye innpå her men kom plutselig til å sjekke litt å ser det skal være treff. =) 
Hvor og når? 

hei hei..

eg hadde planer om det.. så lenge bekkene sammerbeide så ska eg prøva å verder:)

stavanger kl 17.00? ostehuset , imorgen den 6 sept? stemmer ikke det ? har vi reservert noe bord? heh.. tenke på kordan me ska finna kverandre..

Stemmer det Sissel84. Vet ikke om det er reservert bord.

Er vi ikke flere? Var vel ei fra februar også?

Reserverte ikke bord nei. Burde jeg gjort det kanskje???.
Har vært der 2 ganger og det hva ingen problem med å få bord.
kan ringe i mårrå tidlig jeg. Hvor mange blir vi??
oste huset kl5 i morgen

Hva synd dere om å invitere februar jentene med?? Litt seint,men ser ut som om det ikke kommer mer en ein håndfull??!!!

eg tar me meg ei desember jenta eg ;) så eg håpte jekk fint.. hadde jo våre gøy me flerne ja :) vetsje koss me invitere, men kan du ikkje bare invitera februar jentene..

eg vetsje kem så e kem, men på fb virke d jo så d e flerne så seie di e me.. ska me bare satsa på d går bra å me får plass i mårå?  me må vell finna frem t kverandre :) ut me magane..

OJ! Så kjekt initiativ! Har ikje sett linken før idag, men skal prøve å få det til!!! Supert å få treffe andre gravide for litt skravling ;)

I`ll be there :) Snakkes snart!!

Fikk ikke anledning til å bli med på første treffet, men vil gjerne være med dersom det arrangeres et nytt treff!!!!!!

MaliPali skrev:
Fikk ikke anledning til å bli med på første treffet, men vil gjerne være med dersom det arrangeres et nytt treff!!!!!!

Det ligger ute ny tråd om nytt treff nå :-) Det er avstemming om det blir 13 eller 18 oktober

Back
Topp