stavangerjenter!

Høres ut som det er flest som kan på onsdag... Itilfelle det blir denne dagen så blir jeg heller med neste gang! [:D]

ta treff på onsdagen? så får de som vil komme? hønepøne09 : er det noe mat til deg på pastabakeriet mon tro?

Kan ikke onsdag allikevel fant jeg ut. Eller kommer litt an på tidspunktet. Når tenkte dere? Vet ikke om jeg tåler noe der, men tar meg isåfall bare en kakao (som er byens beste[:)]).

er det samme for meg når! når kan du da? mmmm..tar en kakao jeg og da! er ike noe pastaeelsker
ORIGINAL: Hønepøne09

Kan ikke onsdag allikevel fant jeg ut. Eller kommer litt an på tidspunktet. Når tenkte dere? Vet ikke om jeg tåler noe der, men tar meg isåfall bare en kakao (som er byens beste[:)]).

ORIGINAL: ohBaby!

er det samme for meg når! når kan du da? mmmm..tar en kakao jeg og da! er ike noe pastaeelsker

1-2 tiden helst[:)]  (og jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker pasta!! hehe.Antagligvis fordi jeg aldri kunne spise det ute før)

13.30-14 går sikkert fint! for meg allefall

1-2 tiden helst[:)]  (og jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker pasta!! hehe.Antagligvis fordi jeg aldri kunne spise det ute før)

jeg og *snulle* er på pastabakeriet kl 13,så får dere andre komme når dere vil! :)

jeg og *snulle* er på pastabakeriet kl 13,så får dere andre komme når dere vil! :)

jeg og kommer og jeg gleder meg [:D]

så koselig!! gleder meg til byens beste kakao! :):):)

takk for det! ja vi har det egentlig ganske kos! ganske bra match på en liten gjeng av oss,så da er det så kos å treffes! er bare å komme hit! er plass til deg også i limmon til julebordet! ;)
ORIGINAL: dommett

det virker som om dere stavanger jenter har det så kos [:)] 

Back
Topp