Stavanger

Så kjekt! Da er vi 4. Tenker vi venter litt til å hører om flere er interessert før vi booker tid og sted? :)

Jeg og :D

Eller EG hette det på stavangersk!!! :angel9

Hei damer:) passer det å møtes torsdag kl 1930 i Stavanger sentrum?Eller er d for kort
varsel? Hilsen fra Warszawa hvor babyklær er veldig billig!;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hei damer:) passer det å møtes torsdag kl 1930 i Stavanger sentrum?Eller er d for kort

Jeg reiser til New York i morgen, så jeg kan desverre ikke.. Kos deg i warsawa! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det passer for meg. :-)

Wops, har helt misset denne tråden. Jeg er gjerne med på møte :) Skulle gjerne blitt kjent md flere som skal ha barn samtidig som meg. Skulle gjerne vært med i dag, men litt kort varsel iom. at jeg ikke så det før nå o_O

Oi, er på jobb enda jeg. Hehe, får ta det igjen. For meg passer det mandag/tirsdag neste uke så reise jeg til Amsterdam resten av Uken. Så blir jeg hjemme fremover etter det.

Hei! Det ble litt kort varsel for min del ;) Så mld først nå :) Møttes dere eller blir det en annen dag?

Så mye reising på oss damer med bumpemage;) Neste uke blir travel for meg,ingen kvelder ledige.Foreslår tirsdag om 1,5 uke kl 1930 et sted i Stavanger sentrum, kan det passe for folk?:)

Back
Topp