Stavanger

Heisann :) Jeg gjør det! Har termin 6. august. Føler det er få fra Stavanger på forumet, så dette var kjekt!

Ikke fra Stavanger, mæn i nærheten:) Vigrestad :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bor også rett utenfor Stavanger. På Randaberg. Har termin 1. august. Koselig at det er noen fra området:)

Last edited:
Jeg bor i Stavanger :) Termin 13august så langt ;)

Så kjekt! :) Jeg har termin 7 august. Bor på grensen til tasta, med bjerksted. Litt kjekt å komme i komtakt med andre i området :)

Bor i nærheten av bryne. Så ikke helt stavanger. Men ikke så langt unna da Har termin 28 august. Enn så lenge

Så kjekt! :) Jeg har termin 7 august. Bor på grensen til tasta, med bjerksted. Litt kjekt å komme i komtakt med andre i området :)

Å så gøy!! Da er vi kanskje samtidig på sykehuset ;) Nei det blir løgn å si at jeg bor i Stavanger. Er vokst opp i Stavanger (Grannes/Madlaområdet), men har kjøpt hus i 2 min fra Sandnes sentrum, rett ved Sandvedparken om noen vet hvor det er.

Å så gøy!! Da er vi kanskje samtidig på sykehuset ;) Nei det blir løgn å si at jeg bor i Stavanger. Er vokst opp i Stavanger (Grannes/Madlaområdet), men har kjøpt hus i 2 min fra Sandnes sentrum, rett ved Sandvedparken om noen vet hvor det er.

Er ikke så langt fra Stavanger det da ;) Haha, ja :) Skal på ul i morgen - og får forhåpentligvis vite kjønnet <3 Blir spennende!

Så gøy med rogalendinger :) Jeg har termin 5 august og flytter til Mosterøy på Rennesøy om en uke :smiley-bounce013

Hei! Termin 7.august og bor på Stokka, 30 minutt å gå fra Stavanger sentrum :) Noen som er interessert i et cafebesøk for å bli litt kjent?

Back
Topp