STAVANGER-treff?

Hei!
Da fikk jeg endeligen saken på TOPP-listen!

Veldig kjekt å se at det er flere som er interesserte, men vanskelig å finne en dag som passer for alle. Men vi får såklart ha flere treff framover. Håper at flere kan få det med seg nå så kanskje vi blir noen flere!

Dersom majoriteten har nærmere til Sandnes, så kan vi såklart ha treffen der [;)] Men vi kan jo følge med litt nærmere om det er flere som vil bli med!

Ha en fin dag!

Etter som det jeg ser så er vi 4 stk som har lyst /kan være med på treff på lørdag.

Står det forstatt ved lag eller skal vi utsette det??

men då e d jo påske og sikkert mange som har tatt ferie?!

Fire er godt nok for meg [;)] 

Selv er jeg vekkreist i påsken og helgen etter også! Men det går jo å planlegge flere treffer allerede uansett.

Ikke noen flere Stavanger/Sandnes-gravide som har lyst å bli med på lørdag? Gleder meg masse til å få snakke med flere som er i samme situasjon [:D]

fire eg godt nok for meg og [:)]

Hva sier dere jenter. Skal vi treffes på lørdag da??

ja eg e nå jaffal me :) der vil alltid ver nogen så isje kan uansett og d e jo isje akkuart sista treffet me komme t å ha :) 

ORIGINAL: pianøtt

ja eg e nå jaffal me :) der vil alltid ver nogen så isje kan uansett og d e jo isje akkuart sista treffet me komme t å ha :) 

så kjekt[:D] Ska me ta fylle inn t stavanger då ??

d kan me gjør vettu :D ska me ta bussen inn då? eg stole isje heilt på d toggreiene hehe haar jo vært så mye tull me d der men hvis du vett om toget går og ka ti d går så e d jo ett fett for meg om me tar buss eller tog ..

Kjempeflott! Da ses vi i morgen på Kult-cafeen på Kulturhuset lørdag 27.mars kl 14! Gleder meg [:D] 

Ta gjerne å lag ein tråd på kordan treffet gjekk... [;)]

hilsen nyskjerrig august-sniker (som glede seg te august-treff i stavanger)

Back
Topp