Stavanger treff onsdag 14!!

Går greit det[:)]

Viss noen absolut ikke kan da så hyl ut.. vi er vell litt fleksible ?! [:D] Men i utgangspunket vlir det onsdag 14 april da.. Håper mangen kan!! [:)]

vi kommer [:D]

ORIGINAL: Mamiso

Vi kommer[:)]

Skal vi bare møtes med Galleri 4 eller domkirka??

ORIGINAL: elva

Tror ikke jeg kan på onsdagen. men null stress det...henger meg bare på neste gang det er treff heller... er litt mye som skjer neste uke uansett, pga barnedåp neste helg, og ting som skal ordnes til osv.. [:)]

Kos dere masse [:)]

Oki [:)] Men vi sees jo imorgen!! [;)] viss du skal gå tur med Nina og Thore Emil [:)]

ORIGINAL: Maiå

Skal vi bare møtes med Galleri 4 eller domkirka??

Folk får skrike ut hav de synes er best [:)]

ORIGINAL: S.Reve is back!

jeg er med! [:)]

JIppi [:)] Begynte å lure på om jeg skulle sms'se deg å hyle ut om treffet! men nå var du tilbake [:D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

ååååeh![;)]
Jeg vil og være med på treff snart!
Kommer hjem fra mamma den dagen, så er ikke i svg før kl 8[:(]

åh [&:] det var synd!!! du går alltid glipp av treffene [&:] Neste gang!!! [;)]

ORIGINAL: IdaTh*

Tror ikke jeg kan på onsdagen. men null stress det...henger meg bare på neste gang det er treff heller... er litt mye som skjer neste uke uansett, pga barnedåp neste helg, og ting som skal ordnes til osv.. [:)]

Kos dere masse [:)]

Oki [:)] Men vi sees jo imorgen!! [;)] viss du skal gå tur med Nina og Thore Emil [:)]

Nina sa hun skulle ha med en venninne, men visste ikke det var deg [:)] Synd det ikke ble tur likevel.. frista ikke så mye med kvadrat idag, for lønna til sambo er ikke kommet enda, så kjente jeg orka ikke gå rundt der uten penger.. Men blir vel å gå tur sammen neste uke, så du er vel med da også? [:)]

Ja, neste uker er jeg med! Idag måtte vi melde avbud.. er blitt så dårlig! Feber å plaaagsom hodepine! [&:] HÅPER jeg blir frisk til dåpen på søndag!! [:)] Sees sikkert neste uke da!! [:)]

dytter! Så stavangerjentene ser det! [;)]

GLEDER OSS TIL ONSDAG [:)][:)]

ORIGINAL: NYSI

GLEDER OSS TIL ONSDAG [:)][:)]

Vi og!!![:D]

Tenker å parkere på den der holmen, det parkeringshuset.. er ikke så godt kjent i stavanger..

Så - er det noen andre som parkerer der og vil ta følge? Møtes 10 min før f.eks?

ORIGINAL: cassy

vet du hvor kinoen er mamaB? Kan møtes der så kan du og slå følge[:)] hvis ikke kan jeg komme til holmen, er så kjent i byen etter jeg bodde der[;)]

takk for svar [:D] kinoen vet jeg hvor er [:D] da kan vi møtes der [;)]

jeg har også lyst å være med, men må nok stå over denne gangen. For mye som skjer denne uka...[&o]
Men blir gjerne med neste gang![:)]

Dere får kose dere mye da i morgen, og håper det fantastiske været holder seg like bra!!![:D][:D][:D]

Back
Topp