Stavanger treff 6 april*

Eg får se det ann til onsdag. Har blitt syke å begynte på antibiotika i dag. Kan sei i fra når det nærmer seg :-)
 
Hm, nå hadde jeg ikke hørt noe og trodde det ikke ble noe, så jeg har gitt mannen klarsignal på å jobbe overtid jeg da :( typisk! Er så lei for det...
 
Okay folkens, skal vi si neste onsdag, altså onsdag 20.april kl 19:00 på Egon. Alle som kan sier "JA" her i tråden, og skriver opp i kalenderen sin?
 
Tror jeg ikke kan komme allikevel på onsdag. Snuppa skal i noe bursdag og usikker på om sambo må jobbe sent...
 
Jeg er 21, blir 22 rett etter sommer:happy: Jeg tenker ikke over det, men føler kanskje at de som er "eldre" gjør det.. :shy: Du da?:D
Jeg ble 24 for litt siden :-) 21 er ikke så ille, var 15 jeg med første :-P :-P så ikke tenk på det. Vet det er lettere sagt enn gjort men de fleste tenker ikke så mye på det :-) hvor i stavanger området bor du?
 
Må også mest sannsynlig melde pass denne gangen også. Lille er syk og jeg kjenner feberverken kommer snikende og misstenker at en nydelig vårinfluensa er på vei...... Kjekt!
 
Back
Topp