Stavanger treff 6 april*

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Minner om treff på Egon i Stavanger sentrum for alle som vil komme :)

Redigert * trodde det var 7 april men det er onsdag 6 april :)
 
Last edited:
Ble det ikke onsdagen allikevel?
Vi reiser til Berlin 7 så då får jeg heller bli med neste gang :-)
 
Åh da har jeg lagret feil dato :) det er onsdag 6 som er riktig ja, ble vi ikke enige om kl 7?
 
Den er god. Jeg har en litt heftig uke jobbmessig og privat, så må ha litt forbehold på om jeg kommer eller ei, men skal prøve på det altså :) Har veldig lyst til å møte dere :)
 
Jeg er med med forbehold. Er så sliten at jeg ikke fungerer etter travle dager på jobb, men hadde vært kjekt å kommet seg ut litt :)
 
Jeg må dessverre melde avbud. Mannen må reise til Bergen da svigerfar har havnet på sykehus med slag. Mangler barnevakter. Men veldig interessert i å bli med hvis vi får til flere treff
 
Jeg må dessverre melde avbud. Mannen må reise til Bergen da svigerfar har havnet på sykehus med slag. Mangler barnevakter. Men veldig interessert i å bli med hvis vi får til flere treff
Så trist å høre, håper at alt går greit med svigerfar din! Slag er skumle greier. Du får heller ha det til gode og bli med neste gang :-)
 
Jeg kan i dag :) men kan godt utsette det til en dag som passer for flere...
 
Passer fint for oss neste onsdag heller. Lillemann er blitt syk og mannen ligger nede for telling med tannverk!
 
Back
Topp