STAVANGER TREFF 3 FEBRUAR

rock on

Glad i forumet
Hadde vært koselig og fått til dette.

Noen av oss skal nok også i samme barselgruppe
 
Jer er da seff med
 
Jeg er med :)
 
Er desverre bortreist den helga, reiser torsdagen.
Men kan kanskje bli med neste gang;)
 
Jeg er med, med forbehold.... Har en mann som skal til Mosambik så viss han er hjemme er jeg med:))
 
Flott,da blir vi jo noen 

Blir FUUUUN
 
Hvor skal vi møtes og hvilke klokkeslett passer best? For meg passer d best etter kl 18 :)
 
Etter 18 er fint for min del,da jeg jobber til 16 hver dag.

For meg er det samme hvor vi møtes.

Forslag??
 
Hmmmm... Hva med pastabakeriet?
 
Ja her er det ei som ikke har luftet seg så mye i det siste.. Hvor ligger det??

 
Hehe, ja, d er ikke alltid like lett å få tid til å lufte seg:) Jeg er verdens dårligste til å forklare ting! Men vet du hvor restaurangen Gamlaverket ligger? For d ligger rett ved siden av det...
 
Kremt...

Sitter her og har ikke peiling,men jeg sjekker det opp på nett jeg,så finner jeg utav det

Men er det ikke fler som vil bli med?????????????????
 
Hehe, ok.. :) Det ligger et innhykk ned fra Langgadå:) Idus87 og Gaus er dere med? Hadde vært veldig gøy om vi var flere enn 2 som kom:):)
 
Jeg har UTROLIG lyst å bli med :):) Men må fortsatt si med forbehold....da mannen sitter på vent med reisen til Mosambik.. Hører han ikke noe innen 26 januar blir det ikke noe. Jeg håper ikke det blir noe, slik at jeg kan bli med :)

Ellers syns jeg pastabakeriet hørtes herlig ut :)
 
Jeg skal prøve å få det til:) men jeg har null peiling på hvor det er! Er det i sandnes, vet hvor vågen er jeg og det er omtrent det eneste:p
 
Skulle vi hørt om det er noen inne på juni som vil og eller? er visst ikke så mange her?
 
ja jeg er med, men vi blir jo bare tre da....
kanskje vente til flere kan bli med el? spørre i april forum også kanskje?
 
Heisann:) Jeg må dessverre melde avbud pga noe i jobbsammenheng:( Håper d blir flere treff fremover for jeg har kjempelyst å bli med!!:)
 
Back
Topp