stavanger/sandnesbabes!

ORIGINAL: ohBaby!

bliiii meeeed! hønepøne09 og eg møtes 10.30 og kjøpe biletter så kafe før kino:)
ORIGINAL: *snulle*

jegviljegviljegvil!!! [:)]

Ill be there! [;)]

megakos!

ORIGINAL: ohBaby!

bliiii meeeed! hønepøne09 og eg møtes 10.30 og kjøpe biletter så kafe før kino:)

jegviljegviljegvil!!! [:)]

Ill be there! [;)]

ORIGINAL: UneMi

Hadde jeg hatt noe av den geniale oppfinnelsen: penger! hadde jeg blitt med. Må komme meg ut å møte disse nydelige julisnuppene=) Men, det er vel ikke siste gang det blir kino/kafe.[;)]

Husk at du MÅ ha penger te julebordet [:D]

Glede meg[:)] Drar direkte fra kiropraktoren, så håpe Mathias går direkte i drømmeland for någen timer[:D]

åh,ja,satse på han synes det blir digg å få løst opp litt,så du skal se han sover som en stein etterpå! :)
ORIGINAL: Hønepøne09

Glede meg[:)] Drar direkte fra kiropraktoren, så håpe Mathias går direkte i drømmeland for någen timer[:D]

ORIGINAL: An9e

Hadde jeg hatt noe av den geniale oppfinnelsen: penger! hadde jeg blitt med. Må komme meg ut å møte disse nydelige julisnuppene=) Men, det er vel ikke siste gang det blir kino/kafe.[;)]

Husk at du MÅ ha penger te julebordet [:D]

Åjada=) Lønna tikker inn den 12, så penger blir faktisk lagt vekk til det. Hehe.

fader, der sa du noe... kan jo ikke gå på kino uten penger... [&:]

Back
Topp