stavanger/sandnesbabes!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
nå på torsdag på sandnes kino i luxussalen!

http://www.filmweb.no/sfkino/sandnes/article224281.ece

hohooooo!! åsså går det an å lunche med vogn på gamle kinoen,åpnet kafe der nå,"kino kino".:)

åh, det hadde vært kjekt! noen som har prøvd babykino før?

var når fame gikk!!! mini oppførte seg eksemplarisk! er delvis lys i salen og mindre lyd på filmen.
ORIGINAL: Lehne

åh, det hadde vært kjekt! noen som har prøvd babykino før?

det høres jo så gøy  ut. Men, man har vel ikke  lov å ha med vogna inn i salen??

Babykino hver torsdag kl.12.15 i Luksussalen* Billettpris kr.80,-. Barnevognene parkeres utenfor salen.

Det er ikke tillatt å ta med barnevognene inn i salen. Det er dempet lyd og noe belysning under visningene.
Babykinovisningene er kun for småbarnforeldre.

flere spm fra meg[8D]  Hu snuppa her nekter å sove i armene til noen,så er hun trøtt måjeg jo legge henne. Er dørene åpne så de kan ligge i vognen, eller er det sånn at skal dubruke vognen så får du ikke haden under oppsyn..

Jeg vil[:)] Hadde tenkt å trene da, men treningen får heller være å bære mini rundt i salen så han ikke skriker i stykker hele filmen[:D] Kan vel ha bagene me oss inn?

ja,kan ha med baggen! :):):):) er bare ikke plass til en drøss vognunderstell der inne. :)

sist vi var sov mini i baggen foran beina mine,og leka litt oppi baggen,gikk strålende!! :):):)

håper mange av dere tar turen! og er jo en god unnskyldning for å snope litt på en torsdag? :)

...og det er jo allerede kinovær.. fytti for ett grisevær!!!

NOEN SOM ER MED ELLER?

jeg og hønepøne09 tenker å dra oss nedover. :)

Jeg tror jeg slenger meg på, bare det ikke kommer noe i veien.. [:D]

ORIGINAL: ohBaby!

NOEN SOM ER MED ELLER?

jeg og hønepøne09 tenker å dra oss nedover. :)

eg kan ikkje [:(] men e me neste gang [:D][:D]

Hørtes veldig koselig ut! Blir med en annen gang, kan ikke i morgen! Enjoy! [:)]

bliiii meeeed! hønepøne09 og eg møtes 10.30 og kjøpe biletter så kafe før kino:)
ORIGINAL: *snulle*

jegviljegviljegvil!!! [:)]

Hadde jeg hatt noe av den geniale oppfinnelsen: penger! hadde jeg blitt med. Må komme meg ut å møte disse nydelige julisnuppene=) Men, det er vel ikke siste gang det blir kino/kafe.[;)]

Back
Topp