Stavanger omeng?

Vet ikke :) fikk ikke så god erfaring med barselgruppen sist :) skal du? Går til jordmor på sola siden jeg hadde samme jordmor sist. Er født og oppvokst på sola. Tananger lmigrant hehe :)
Er d de samme jordmorene som kommer innom til Tananger et par dager i uka? Jeg holdt til i Stavanger sist. Må høre med jordmor om time til neste kontroll.
 
Er d de samme jordmorene som kommer innom til Tananger et par dager i uka? Jeg holdt til i Stavanger sist. Må høre med jordmor om time til neste kontroll.

Det vet jeg ikke. Min jordmor heter Elsa og er på sola helsehus :) vet ikke om hun er på Tananger noen gang. Gjerne i forbindelse med noe ammegreier da hun er amme hjelper og holder ammekurs rundt forbi :)
 
Hvordan da? Eg vet ikke, tenker ihvertfall å prøve. Bodde i USA sist jeg født så har aldri fått vært med på noe slikt :p er fra Tananger opprinnelig selv, bortsett fra USA årå.

Nei litt vanskelig å forklare, litt var nok kjemi, og litt var nok at de fleste var 2-3 gangs mødre og de mange var en del eldre en meg. Den eldste var 41 år tror jeg og den yngste utenom meg var et år eldre en meg. I tillegg kjente flere av de andre hverandre fra før og hadde like livssituasjoner/ jevngamle barn. De var alle hyggelige altså men det er noe med hvem man får god kjemi med :)
 
Nei litt vanskelig å forklare, litt var nok kjemi, og litt var nok at de fleste var 2-3 gangs mødre og de mange var en del eldre en meg. Den eldste var 41 år tror jeg og den yngste utenom meg var et år eldre en meg. I tillegg kjente flere av de andre hverandre fra før og hadde like livssituasjoner/ jevngamle barn. De var alle hyggelige altså men det er noe med hvem man får god kjemi med :)
Ser hva du mener! Har ei på 8 år og er mye yngre enn alle andre foreldrene der (typ ene pappaen var lærer på trinnet mitt når jeg gikk på barneskolen :p) så det har litt å si hva slags livssituasjoner en er i og kjemi. Kan jeg spørre hvor gammel du er? :)
 
Ser hva du mener! Har ei på 8 år og er mye yngre enn alle andre foreldrene der (typ ene pappaen var lærer på trinnet mitt når jeg gikk på barneskolen :p) så det har litt å si hva slags livssituasjoner en er i og kjemi. Kan jeg spørre hvor gammel du er? :)

Det har litt å si på va en snakker om og slikt ja :) jeg er 28 og blir 29 før jeg føder :)
 
Hørtes kjempe kjekt ut me et treff. Eg er me :)
 
Eg bur på Klepp, flyttet hit i sommar. :)Så kjenner ikkje så mange herfra..,, Opprinnelig frå nordhordaland
 
Nei litt vanskelig å forklare, litt var nok kjemi, og litt var nok at de fleste var 2-3 gangs mødre og de mange var en del eldre en meg. Den eldste var 41 år tror jeg og den yngste utenom meg var et år eldre en meg. I tillegg kjente flere av de andre hverandre fra før og hadde like livssituasjoner/ jevngamle barn. De var alle hyggelige altså men det er noe med hvem man får god kjemi med :)
Kjenner meg veldig igjen i d du skriver. Med de to jentene mine, var jeg både mye yngre og i en helt annen situasjon en de andre i gruppen. Så falt litt ut av gruppen. Krysser fingrene for at vi kan få til noe bra denne gang
 
Skal vi ta en liten oppsummering på hvor gamle vi jenter/damer er og hvilken situasjon vi er i?

Jeg er 29 og har 2 jenter fra før (6 og 9 til sommeren)

Jeg også med
 
Eg er 27 år, blir 28 år nå i denne månden.

Har to gutter, elsten blir 7 år i sommer og minsten blir 5 år i april :)
 
Jeg er 31, har 1 gutt på 13 måneder og nr 2 i magen som enn så lenge er ukjent kjønn:)
 
Jeg er 28, blir 29 før jeg føder. Har en sønn på snart to år. Bor sammen med min samboer på Tananger :) og ukjent liten huleboer :)
 
Jeg blir 24 år senere denne måneden, har ei jente på 8 år og bor på Tananger med sambo :)

Er også gjerne med!
 
25 år blir 26 i sommer. Førstegangsgravid og bor i sandnes med samboeren. Er fra karmøy men flytta hit i 2013. Bodde i stavanger fra 2010-2013 da jeg studerte :)
 
Jeg er 28, har 2 gutter en på 4 år og en som blir 6 år i juni.
Bor på klepp med mannen min:)
 
Back
Topp