Hønepønemamma
Forumet er livet
Her er jeg og litt sent ute med og finne datoer men har/er syk og har hatt
syke frøken hjemme i går osv så det tok litt tid.
Jeg ligger her utslitt med bihulebet og helt tett,fikk vel helst beskjed av legen
at hele kroppen min er utslitt både fysisk og psykisk[&o],at jeg må ta vare
på meg selv og komme meg ut på ting + bygge opp kroppen igjen pga musklene
er ødelagt[:(]. Sliter jo enda med hodepinen og går jo til naprapat og akupunktur,
i dag skal jeg og til kiropraktor. Har vært på nevrologisk og de har videresendt
brev for sjekk av bihuler osv,skal og på mr i juni[&o]. Håper alt ordner seg snart og
at jeg blir "gamle" meg igjen ikke en som holder på masken uansett hvordan jeg føler
meg,blir veldig sliten av det og men tror nok at legen har rett er vel rett og slett
utbrent og fått meg en skikkelig smell.
Jaja det var en liten oppdatering om meg og litt ut av sporet av det jeg egentlig skulle
skrive men som sagt dato for treff må vi vel finne men lurer på om
jeg må bli i litt bedre form.
Vi kan jo sette av noen dager og evt se det an?
Jeg kan :
tor 6 mai
fre 7 mai
tir 11 mai
tor 27 mai
fre 28 mai
syke frøken hjemme i går osv så det tok litt tid.
Jeg ligger her utslitt med bihulebet og helt tett,fikk vel helst beskjed av legen
at hele kroppen min er utslitt både fysisk og psykisk[&o],at jeg må ta vare
på meg selv og komme meg ut på ting + bygge opp kroppen igjen pga musklene
er ødelagt[:(]. Sliter jo enda med hodepinen og går jo til naprapat og akupunktur,
i dag skal jeg og til kiropraktor. Har vært på nevrologisk og de har videresendt
brev for sjekk av bihuler osv,skal og på mr i juni[&o]. Håper alt ordner seg snart og
at jeg blir "gamle" meg igjen ikke en som holder på masken uansett hvordan jeg føler
meg,blir veldig sliten av det og men tror nok at legen har rett er vel rett og slett
utbrent og fått meg en skikkelig smell.
Jaja det var en liten oppdatering om meg og litt ut av sporet av det jeg egentlig skulle
skrive men som sagt dato for treff må vi vel finne men lurer på om
jeg må bli i litt bedre form.
Vi kan jo sette av noen dager og evt se det an?
Jeg kan :
tor 6 mai
fre 7 mai
tir 11 mai
tor 27 mai
fre 28 mai