Stavanger og Sandnes jenter

Hønepønemamma

Forumet er livet
Her er jeg og litt sent ute med og finne datoer men har/er syk og har hatt
syke frøken hjemme i går osv så det tok litt tid.
Jeg ligger her utslitt med bihulebet og helt tett,fikk vel helst beskjed av legen
at hele kroppen min er utslitt både fysisk og psykisk[&o],at jeg må ta vare
på meg selv og komme meg ut på ting + bygge opp kroppen igjen pga musklene
er ødelagt[:(]. Sliter jo enda med hodepinen og går jo til naprapat og akupunktur,
i dag skal jeg og til kiropraktor. Har vært på nevrologisk og de har videresendt
brev for sjekk av bihuler osv,skal og på mr i juni[&o]. Håper alt ordner seg snart og
at jeg blir "gamle" meg igjen ikke en som holder på masken uansett hvordan jeg føler
meg,blir veldig sliten av det og men tror nok at legen har rett er vel rett og slett
utbrent og fått meg en skikkelig smell.
Jaja det var en liten oppdatering om meg og litt ut av sporet av det jeg egentlig skulle
skrive men som sagt dato for treff må vi vel finne men lurer på om
jeg må bli i litt bedre form.
Vi kan jo sette av noen dager og evt se det an?

Jeg kan :

tor 6 mai
fre 7 mai
tir 11 mai
tor 27 mai
fre 28 mai

Jeg tror jeg kan alle de dagene....

God bedring! Ta det med ro og pass på deg selv nå [:)]

Kjære gode søte deg!

Du skal IKKE stresse med noe treff og finne datoer og balere nå! Nå er tiden for at du skal samle krefter og bare gjøre det du absolutt må og har lyst til - som ikke krever at du anstrenger deg (og da mener jeg psykisk/holde oppe maska, like mye som fysisk)
Nå er det DU som skal være i fokus i livet ditt, og du skal ta vare på deg selv og la kroppen din få hente seg litt inn og bygge seg opp igjen. Du er nok på overgear, og strssnivået er nok skyhøyt i kroppen din --> utslitt. Du må la deg få lov til å ta av maska, og ikke tenke på å please andre ved å fremstå som at du har det bra når du ikke har det bra.
Fælt at du enda sliter med så mye smerter, det i seg selv kan jo slite et mennekse helt ut.[&o] Iallfall bra at du blir fulgt opp og skal få tatt MR og se om de kan finne noe. Er bihulene hardt angrepet, kan de kanskje få stukket opp?

Et treff skal vi alltid få til engang, og det ser jeg frem til, men det springer ikke av.[;)]

Stor klem fra meg, og masse god bedring![:)][:)]

eg 6 og 7 mai [:)]

Jeg kan foreløpig alle de dagene :)

Jeg vil[:D]

Jeg kan 7 og 28[:D]

blir d noe eller ? [:)]

Back
Topp