stavanger og rundt der...

krølle..

Gift med forumet
trodde jeg drømte idag..når jeg kom hjem og min samboer spurte og vi skulle ta en helg til oslo eller stavanger for kos....bare for å kommeoss vekk litt...vi jobber begge kjempemasse det har vi godt av..
Jeg liker ikke oslo så det blir nok stavanger.... er det noen litt gøye mamma butikker med mammatøy? litt annet enn hm el lindex som er det enste rundt meg! men det er jo også en 1 time kjøring...
hadde vært gøy om noen hadde noen tips om en litt gøy butikk der eller to...heh...håper noen kan hjelpe....
på forhånd takk.....

Ja- Stavanger er jo en nydelig by, og jeg skjønner godt at du vil hit i stedet for Oslo (men jeg er veldig glad i Oslo også)! Så søt samboer du har som foreslåt helgetur, dere får det sikkert fint!

Det har nettopp åpnet en lekker mamma/baby butikk i sentrum, adressen finner du på nettsiden dems: http://www.mamasita.no Jeg var innom på lørdag, og de hadde masse fine høstklær i min stil! Visakortet hadde sikkert godt varmt hadde det ikke vært for 2 ting: 1) Dyrt!! 2) Siden magen ikke er på plass er jeg redd for å kjøpe feil størrelse, det er litt kjipt hvis du har planer om å skeie ut med et par jeans til 1 500 kr (de var riktignok veldig fine..). Men lekkert butikklokale i et gammelt hvitt trehus med utsikt over breiavannet, med hyggelig og hjelpsom betjening som serverte kaffe og sjokolade. Og så hadde de en sittegruppe for mannfolka med blader om golf og økonomi (så klisjé!).

God tur!

Heia!
Kjekt å komme seg litt vekk ja! Det er en liten butikk i sentrum, både mamma- og babyklær. Den heter " Bittens". Hvis du går på Østervåg mot Elkjøp, så svinger du til venstre rett etter den franske kaffeen så ser du butikken på venstre side etter ca 100 m. Du må bare spørre hvis du ikke finner frem, men det er ganske lett å finne, tror jeg. Gikk forbi den i dag og så at det var mye på tilbud[:)] Var ikke inne da jeg ikke er så forandret enda og ikke kommet i uke 12, men snart handler jeg og litt, kanskje..Ellers så kan du ta en tur til Kvadrat, ca 1 mil fra Stavanger. Dere kjører på motorveien i retning Sandnes/ Kristiansand. Masse kjekke butikker der også! Kos dere mye i helgen og håper du finner noe spendende[;)]

Jeg kan anbefale Mammasita på det varmeste. Synes slett ikke at det var dyrt. Jeg var faktisk overrasket over at prisnivået var såpass lavt, for spesialklær koster ofte litt ekstra. Uansett var det flotte klær med god kvalitet.

Hei hei!
Jeg vil veldig gjerne vite hvor er denne butikken[:)]

ORIGINAL: Ema

Hei hei!
Jeg vil veldig gjerne vite hvor er denne butikken[:)]

Gå inn på nettsiden dems, der er det forklart hvor den ligger:

http://www.mamasita.no/

Back
Topp